جشنواره نوروزبازار بامیلو

تخفیف‌های گسترده و جوایز ویژه سامسونگ در جشنواره نوروزبازار بامیلو

جشنواره نوروزبازار بامیلو از یکشنبه اول اسفند 95 آغاز شد و برای 21 روز ادامه خواهد داشت. سامسونگ نیز در این جشنواره حضور دارد و در آن می‌توانید با خرید محصولات این برند محبوب کره‌ای از تخفیف‌های ویژه و گسترده استفاده کرده و شانس خود را برای برنده شدن 10 دستگاه گوشی موبایل گلکسی S7 Edge و هدفون جدید Level U سامسونگ امتحان کنید.

امسال سامسونگ یکی از «سین‌»‌های سفره هفت سین بامیلو است و کاربرانی که محصولات سامسونگ را بخرند امتیازات بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی اصلی جشنواره نوروزبازار بامیلو کسب می‌کنند. جایزه اصلی این قرعه‌کشی، یک خانه هوشمند است که در اختیار نفر اول قرار می‌گیرد. سامسونگ به عنوان قدرت برتر دنیای فناوری، به عنوان اسپانسر این جایزه ویژه، خانه هوشمند مذکور را به جدیدترین محصولات هوشمند خود مجهز می‌کند. به این ترتیب، برنده خوش شانس این خانه، در سال جدید وسایل نو و به‌روزی خواهد داشت که از طریق گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت نیز قابل کنترل هستند.

جشنواره نوروزبازار بامیلوعلاوه بر جایزه اصلی، 10 گوشی هوشمند گلکسی S7 edge به همراه هدفون‌های Level U و شارژر بی‌سیم برای افرادی که از طریق فروشگاه آنلاین بامیلو محصولات سامسونگ را خریداری کنند، درنظر گرفته شده است.

برای خرید محصولات سامسونگ کافیست وارد وب‌سایت فروشگاه آنلاین بامیلو شوید و از آنجا به فروشگاه سامسونگ بروید و محصولات مورد نظرتان را بخرید، مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت کنید و آن را در هر آدرسی که دوست دارید تحویل بگیرید.

محصولات سامسونگ در جشنواره نوروزبازار بامیلو

تمامی محصولات جدید و به‌روز سامسونگ اعم از گوشی ‌های هوشمند مانند گلکسی S7 و S7 Edge و خانواده گوشی‌های A سال 2017، لوازم خانگی مانند جاروبرقی‌ و یخچال‌ها، تلویزیون‌ های SUHD، UHD و FHD سامسونگ همه و همه در جشنواره نوروزبازار بامیلو در دسترس هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات موجود در فروشگاه سامسونگ در وب‌سایت بامیلو می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

http://www.bamilo.com/samsung-shop

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدمات پس از فروش
    تلویزیون 49k6965
    سلام من حدود 2 ماهه این محصول را خریداری کرده ام متاسفانه بطور اتفاقی صفحه نمایش ضربه خورده . حالا مدت دو هفته هست که با خدمات سام سرویس برای تعویض پانل تماس میگیرم بار اول که کفتند پانلش موجود نیست اگه می خواهید معرفی مکنیم به یک نمایندگی حدود 200 برمیداره و یک نوع تحویل می دن حالا باپیگری ها می گویند اگه قیمت آزاد قبول می کنید با ضمانت سام سرویس تعویض می کنیم.
    این از خدمات پس از فروش سام سرویس که برای خودش جشن می گیرن انواع جایزه ها رو هم به خود شون می دن

  2. خدمات پس از فروش
    سلام من حدود 2 ماهه این محصول را خریداری کرده ام متاسفانه بطور اتفاقی صفحه نمایش ضربه خورده . حالا مدت دو هفته هست که با خدمات سام سرویس برای تعویض پانل تماس میگیرم بار اول که کفتند پانلش موجود نیست اگه می خواهید معرفی مکنیم به یک نمایندگی حدود 200 برمیداره و یک نوع تحویل می دن و حالا با پیکری ها می گویند اگه قیمت آزاد قبول می کنید با ضمانت سام سرویس تعویض می کنیم.
    این از خدمات پس از فروش سام سرویس که برای خودش جشن می گیرن انواع جایزه ها رو هم به خود شون می دن