شیائومی می 5 سی در هر حضور در گیک بنچ نتایج متفاوتی را به ثبت رسانده است!

شیائومی می 5 سی در هر حضور در گیک بنچ نتایج متفاوتی را به ثبت رسانده است!

شیائومی اعلام کرده است که پردازنده‌ی اختصاصی خود را در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند ماه) و حدود یک هفته قبل از برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در بارسلون اسپانیا معرفی خواهد کرد. این پردازنده که در حال حاضر از نام چیپست Pinecone برای معرفیش استفاده می‌شود، گویا قرار است اولین بار بر روی اسمارت فون شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) قرار بگیرد؛ دیوایسی که از فصل پاییز گزارش‌‌های متفاوتی درباره‌ی آن شنیده می‌شود.

امروز گزارش جدیدی از حضور شیائومی می 5 سی در تست بنچمارک گیک بنچ منتشر شده است که امتیازات آن در بحث پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای را به نمایش می‌گذارد. این محصول با نام شیائومی مری (Meri)، که البته ما نام می 5 سی را برای آن ترجیح می‌دهیم(!)، در این تست حضور پیدا کرده است و البته پیش از این نیز در دو حضور دیگر که یکی از آنها در چند روز پیش و یکی از آنها در ماه اکتبر سال میلادی گذشته به ثبت رسیده است؛ تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، نتایج تست بنچمارک امروز شیائومی می 5 سی را نشان می‌دهد:

شیائومی می 5 سی در هر حضور در گیک بنچ نتایج متفاوتی را به ثبت رسانده است!

عملکرد چیپست شیائومی می 5 سی چندان جالب توجه نبوده است

همانطور که مشاهده می‌کنید، به ترتیب دو امتیاز ۶۷۹ و ۲۴۲۱ در پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای برای شیائومی می 5 سی توسط نرم افزار گیک بنچ ۴ به ثبت رسیده است. این امتیازات در کمال تعجب، کاملا با امتیازاتی که در گزارش دو روز قبل منتشر شده بودند، تفاوت دارد. در برآیند این تست‌ها اگر دو امتیاز ۶۸۰ و ۲۴۰۰ را به ترتیب برای عملکرد پردازنده‌ی این دیوایس در حالت پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای در نظر بگیریم، احتمالا می‌توانیم بگوییم که پردازنده‌ی میان رده‌ی شیائومی می 5 سی قرار است عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام داشته باشد؛ امتیازات ثبت شده برای چیپست تولید شده توسط این برند آمریکایی در همین تست مشابه، ۸۴۰ و ۳۱۰۰ امتیاز برای حالت تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای بوده است و به نظر می‌رسد که شیائومی راه درازی را برای رسیدن به سطح رقابت با این غول بین‌المللی در پیش داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*