رونمایی از آیفون 7 قرمز

رونمایی از آیفون 7 قرمز ، آیفون اس ای 128 گیگابایتی و آیپد جدید اپل در فروردین 96

تا پیش از این ما می‌دانستیم کمپانی اپل قصد دارد در رویداد بهاری خود که در فروردین ماه 96 برگزار خواهد شد، از تبلت های آیپد جدید خود رونمایی کند. اما حالا به نقل از یک گزارش تازه، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اهالی کوپرتینو علاوه بر آیپد، از محصولات دیگری نیز در این رویداد بزرگ رونمایی کنند. ظاهرا این کمپانی در رویداد فروردین ماه خود قصد دارد از تبلت آیپد پرو 2 (Apple iPad Pro 2)، خانواده گوشی های آیفون 7 قرمز رنگ خود همراه با نسخه 128 گیگابایتی گوشی 4 اینچی آیفون اس ای (iPhone SE) پرده برداری کند.

هرچند در حال حاضر هیچ یک از محصولات فوق تا بدین لحظه رسما تایید نشده‌اند، اما این یک عادت دیرینه است که اپل هیچگاه اطلاعات مربوط به محصولات قابل رونمایی خودش را تا پیش از معرفی رسمی آن‌ها، منتشر نخواهد کرد. این دقیقا کاریست که تقریبا تمامی شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی در پیش گرفته‌اند و بر روی این عقیده استوارند.

سایت ژاپنی Macotakara گزارش داده است که اپل در ماه آینده از سه آیفون جدید حاوی تغییراتی جزئی رونمایی به عمل خواهد آورد. حتی این امکان وجود دارد که شاهد رونمایی از بندهای جدیدی  برای ساعت هوشمند اپل واچ باشیم. قطعا آیپدهای جدید نیز ستاره‌ی اصلی این رویداد هستند و شاهد عرضه سه نسخه از تازه‌ترین نسل آیپدها شامل یک نسخه جدید 10.5 اینچی خواهیم بود. گفته می‌شود مدل 9.7 اینچی این نسل از آیپدها احتمالا جایگزین تبلت آیپد ایر 2 (Apple iPad Air 2) خواهد شد.

هنوز عرضه آیفون 7 قرمز توسط اپل تایید نشده است

هنوز مشخص نیست که آیا آیفون 7 قرمز رنگ اپل واقعیت داشته باشد یا خیر! به هر حال ما از این قضیه مطمئنیم که نسل آینده آیفون در این رویداد بهاری معرفی نخواهد شد. با توجه به این که امسال دهمین سالگرد عرضه آیفون توسط کمپانی اپل است، اهالی کوپرتینو قصد دارند به جهت گرامی‌داشت این مناسبت تغییرات بنیادینی را در گوشی موبایل آیفون 8 (Apple iPhone 8) ایجاد کرده و نسخه ویژه‌ای از آن را تابستان امسال روانه بازار کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*