آپدیت جدید واتس اپ با امکان درج عکس و ویدیو در استاتوس در راه است

آپدیت جدید واتس اپ با امکان درج عکس و ویدیو در استاتوس، در راه است

6 اسفند واتس اپ 8 ساله خواهد شد. از سال 2009 تا کنون، ویژگی جذابی به نام استاتوس (status) یا همان وضعیت در این اپلیکیشن محبوب قرار گرفته که کاربر را قادر می‌سازد تا با انتخاب یکی از گزینه‌های موجود، وضعیت فعلی خود را برای دیگران به اشتراک گذاشته و یا وضعیت دلخواه خود را بنویسد. آپدیت جدید واتس اپ (Whatsapp) گزینه‌های جذابی را به این قسمت خواهد افزود.

شما قبلا قادر بودید تا وضعیت خود را با انتخاب مواردی مانند «در کلاس»، «در سینما» و یا «در محل کار» برای نمایش مکان و یا مواردی مانند «باتری در مرز خالی شدن»، به دیگران نشان دهید. امکان نوشتن متن برای استاتوس از سال 2009 به واتس اپ اضافه شد و تا امروز نیز به صورت نوشتاری در دسترس کاربران قرار داشت؛ اما در آپدیت جدید واتس اپ گزینه‌های دیگری نیز اضافه خواهد شد.

آپدیت جدید واتس اپ با امکان درج عکس و ویدیو در استاتوس در راه است

آپدیت جدید واتس اپ به زودی منتشر می‌شود

کاربران این اپلیکیشن محبوب پس از به‌روزرسانی واتس اپ قادر خواهند بود تا با استفاده از دوربین گوشی، عکس و فیلم را نیز به استاتوس خود اضافه کرده و وضعیت خود را به صورت تصویری با دیگران به اشتراک بگذارند. این قابلیت سراسر رمزگذاری بوده و واتس اپ این قول را به کاربرانش داده تا خیالشان از بابت امنیت استاتوس های چندرسانه‌ای‌شان راحت باشد. البته ویدیوها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده پس از مدت زمان معینی ناپدید خوهند شد.

بر طبق آمار منتشرشده، امروزه بیش از 50 میلیارد پیام به صورت روزانه از طریق اپلیکیشن واتس اپ میان کاربران رد و بدل می‌شود که سهم تصاویر 3.3 میلیارد، سهم ویدیوها 760 میلیون و تعداد عکس‌های متحرک با فرمت GIF حدود 80 میلیون است و مابقی را پیام‌های متنی تشکیل می‌دهند. در طول سال گذشته میلادی، تعداد تصاویر ارسالی در طول یک روز به طور متوسط دو برابر و ویدیوهای فرستاده‌شده نیز به طور میانگین سه برابر میزان فعلی بوده که نشان‌دهنده افت نسبی تمایل کاربران به این برنامه محبوب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*