ال جی درباره‌ی سیستم دوربین دوگانه ال جی جی 6 توضیح می‌دهد

ال جی درباره‌ی سیستم دوربین دوگانه ال جی جی 6 توضیح می‌دهد

به نظر می‌رسد که ال جی علاقه‌ای به پنهان نگه داشتن مشخصات و قابلیت‌های پرچمدار جدید خود ندارد و بعد از توضیحات رسمی درباره‌ی نمایشگر و رابط کاربری ال جی جی 6 (LG G6) و البته ده‌ها گزارش و تصویر لو رفته درباره‌ی جنس بدنه، سیستم پخش صوت، مدل پردازنده، طراحی نمایشگر و مشخصات فنی، حالا نوبت به صحبت درباره‌ی قابلیت‌های دوربین این دیوایس رسیده است.

طی یک پست وبلاگی که به زبان کره‌ای منتشر شده است، این کمپانی توضیحات بیشتری درباره‌ی سیستم دوربین‌های دوگانه‌ی ال جی جی 6 که قرار است مشابه ال جی وی ۲۰ دارای لنزهایی با زاویه‌ی گسترده باشد، ارائه کرده است. البته برخلاف مدل وی ۲۰، هر دو دوربین قرار گرفته بر روی پنل پشتی پرچمدار جدید ال جی دارای سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی هستند و قادر به ثبت تصاویری با زاویه‌ی دید ۱۲۵ درجه خواهند بود؛ این زاویه‌ی دید مشابه همان زاویه‌ای است که دید طبیعی انسان از آن برخوردار است.

علاوه بر این، دوربین‌ دوگانه‌ی ال جی جی 6 با بهره‌گیری از نمایشگر دارای فناوری FullVision، به کاربران این دیوایس امکان می‌دهد که از نسبت تصویر ۱۸:۹ آن بهره ببرند و تصویر گرفته شده را با تصاویر قبلی در یک محیط واحد مقایسه کنند. دیگر حالت‌های تصویربرداری که در این دوربین تعبیه خواهد شد، حالت عکاسی از غذا، حالت تصویربرداری به صورت ۳۶۰ درجه پانوراما و یک حالت ویژه‌ی عکاسی سلفی با قابلیت‌های ارتقا یافته خواهند بود؛ این حالت از زاویه دید ۱۰۰ درجه‌ای لنزهای عریض که برای دوربین سلفی ال جی جی 6 در نظر گرفته شده، برای ارتقای کیفیت تصویر نهایی بهره خواهد برد.

ال جی درباره‌ی سیستم دوربین دوگانه ال جی جی 6 توضیح می‌دهد

ال جی جی 6 و دوربین آن هنوز قطعیت ندارند

البته باز هم توجه داشته باشید که با توجه به این که ال جی رسما نامی از جی ۶ در گزارش‌های خود نبرده است، تمام این گزارش‌ها و اطلاعات ممکن است که در یک محصول دیگر عملی شوند و در حال حاضر محصولی به نام ال جی جی 6 وجود رسمی ندارد. با توجه به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس این کمپانی کره‌ای برای حضور اهالی رسانه در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون، کنفرانس رسمی ال جی در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) برگزار خواهد شد و احتمالا علاوه بر محصولات دیگر، رونمایی از پرچمدار سال ۲۰۱۷ ال جی نیز در همان تاریخ عملی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*