موتو جی 5 در تصاویر افشا شده از جلسه‌ی بررسی آن دیده شد

موتو جی 5 در تصاویر افشا شده از جلسه‌ی بررسی آن دیده شد

بعد از انتشار تصاویری از موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) به عنوان مدل بزرگتر گوشی های جدید موتورولا، حالا شاهد افشای تصاویری از مدل استاندارد این سری یعنی موتو جی 5 (Moto G5) که تقریبا تمام قسمت‌های مهم طراحی این دیوایس را لو می‌دهد.

هر دو مدل از سری جی ۵ احتمالا دارای نمایشگرهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی (فول اچ دی) خواهند بود و طراحی آنها نیز همانطور که مشاهده می‌کنید، شباهت فراوانی به هم خواهد داشت. تفاوت اصلی در میان موتو جی 5 و مدل پلاس آن همان‌طور که از نامشان مشخص است، نمایشگرهای ۵ و ۵.۲ اینچی آنها هستند که تفاوت اصلی در ابعاد بدنه‌ی این دو اسمارت فون را رقم خواهند زد.

تفاوت مشخصات فنی موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس در چیست؟

موتو جی 5 در تصاویر افشا شده از جلسه‌ی بررسی آن دیده شد

بر طبق این تصاویر جدید، گوشی موتو جی 5 دارای پنلی فلزی در قسمت پشتی خود خواهد بود و باتری آن نیز از بدنه جدا خواهد شد. انتظار داریم این دو نکته را در مدل پلاس این سری نیز مشاهده کنیم و نحوه‌ی طراحی پنل پشتی این دو اسمارت فون که هر دو از سیستم عامل اندروید نوقا به طور پیش‌فرض برخوردار خواهند بود، تفاوتی با هم نخواهند داشت. علاوه بر جدیدترین ورژن پلتفرم موبایلی گوگل، می‌توانیم از اسکنر اثر انگشت، مقاومت محدود در برابر نفوذ آب، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به عنوان مشخصات اصلی مدل موتو جی 5 نام ببریم؛ گفته می‌شود که مدل پلاس دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود و همین هم تفاوت اصلی این دو مدل در بحث مشخصات فنی را رقم خواهد زد.

موتو جی 5 در تصاویر افشا شده از جلسه‌ی بررسی آن دیده شد

تاریخ عرضه و قیمت گوشی‌های جدید موتورولا

لنوو این دو گوشی را تحت برند موتورولا و احتمالا در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) معرفی خواهد کرد. این تاریخ برای رونمایی از پرچمداران و محصولات مهم چند کمپانی دیگر نیز تعیین شده و احتمالا شاهد یکی از مهم‌ترین یکشنبه‌های سال برای علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند و به خصوص موتو جی 5 و البته مدل پلاس آن خواهیم بود. گفتنی است که احتمالا مدت کوتاهی پس از رونمایی، عرضه‌ی این دو اسمارت فون با قیمت ۲۰۰ و ۲۵۰ دلار در بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا آغاز خواهد شد که قیمتی مناسب برای اسمارت فون‌های جدید موتورولا و لنوو در دسته‌ی میان رده‌ محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*