گوشی اندرویدی ایسر به همراه یک گجت پوشیدنی در راه است

چند موبایل اندرویدی و یک گجت پوشیدنی؛ حضور پر رنگ ایسر در نمایشگاه MWC 2017

اگر یادتان باشد، ایسر با معرفی لپ‌تاپ گیمینگ Predator در رویداد CES 2017 و قیمت 9000 دلاری آن، سرو صدای زیادی به پا کرده بود. حال این کمپانی تایوانی چشم به نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون دوخته و گویا قرار است با معرفی چند دیوایس اندرویدی و یک گجت پوشیدنی، حضور پر رنگی در کشور اسپانیا داشته باشد. اما این گوشی اندرویدی ایسر چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ آیا گجت پوشیدنی این شرکت قادر به رقابت با دیگر محصولات مطرح بازار خواهد بود؟

امروز یکی از مدیران ارشد تایوانی‌ها در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Tbreak جزییاتی از معرفی چند گوشی اندرویدی ایسر و گجت پوشیدنی این کمپانی را عنوان کرد:

ما چند محصول را در این نمایشگاه معرفی خواهیم کرد. یکی از آنها، یک گجت پوشیدنی است؛ من اجازه انتشار جزییات و مشخصات این محصول را ندارم اما مطمئن باشید محصولی با برند ایسر قطعا شما را راضی نگه خواهد داشت. شما همچنین شاهد رونمایی از چند گوشی اندرویدی ایسر نیز خواهید بود. شاید تعداد این موبایل‌ها به 50 تا نرسد، اما به زودی بیانیه‌ای در این زمینه منتشر خواهیم کرد.

جزییات زیادی از گوشی اندرویدی ایسر منتشر نشده است

به احتمال زیاد گجت پوشیدنی ایسر اندروید ویر 2.0 را اجرا خواهد کرد. با توجه به تفاوت‌هایی که رویدادهای CES و MWC دارند (نمایشگاه MWC مخصوص معرفی تلفن‌های همراه و گجت‌های مرتبط با این حوزه است)، بنابراین انتظار معرفی یک لپ تاپ قدرتمند از سوی این کمپانی در روزهای آتی نمی‌رود. اما قطعا این احتمال وجود دارد که بخش موبایل ایسر در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

البته احتمال معرفی لپ تاپ های هیبریدی (2 در 1) در نمایشگاه هفته آینده از سوی ایسر دور از ذهن نخواهد بود. در هر حال، به نظر می‌رسد خبرهای هیجان‌انگیز زیادی از این کمپانی در روزهای آینده خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*