تصاویر جدید گلکسی اس 8 پلاس

تصاویر جدید گلکسی اس 8 پلاس از احتمال تجهیز آن به صفحه نمایشی 6 اینچی خبر دارند

با نزدیک‌تر شدن به کنگره جهانی موبایل 2017، شایعات پیرامون گوشی های هوشمند نیز با سرعت بالاتری منتشر می‌شوند. روز گذشته تصاویری منتسب به گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) در فضای مجازی منتشر شد که به‌نظر واقعی بودند و بعد از گذشت یک روز، حالا شاهد لو رفتن تصاویر جدید گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) از طریق شبکه اجتماعی Weibo هستیم.

این عکس‌های جدید نیز مثل شایعات قبلی، دستگاهی با صفحه نمایش خمیده و کم‌حاشیه را نشان می‌دهند که خبری از کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی آن نیست. به‌علاوه تصاویر جدید گلکسی اس 8 پلاس ، باز هم محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را تایید می‌کنند. هرچند، در این میان تصویری دیده می‌شود که با استناد به آن می‌توان به 6 اینچی بودن صفحه نمایش این گوشی شک کرد.

برخی از تصاویر، خانمی را مشغول انجام یک بازی نشان می‌دهد که ادعا شده این گوشی، نسخه‌ای متفاوت از گلکسی اس 8 پلاس است. در این عکس، به‌نظر رزولوشن بازی با نسبت تصویر 18:9 نمایشگر این گوشی سازگار نیست که در نتیجه آن، حاشیه‌های صفحه نسبت به اندازه آن کمی غیر واقعی و بزرگتر به نظر می‌رسند. به هر صورت در این شرایط و با دقت بیشتر، باز هم می‌توان اندازه اصلی صفحه نمایش در قسمت‌های بالایی و پایینی را مشاهده کرد.

تصاویر جدید گلکسی اس 8 پلاس

تصاویر جدید گلکسی اس 8 پلاس ، محل قرارگیری کلید مربوط به Bixby را مشخص می‌کنند

تصاویر دیگری که از طریق ویبو در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفته، دستگاه را در حالت خاموش نشان می‌دهد که در آن جزئیات به شکل بهتری دیده شده و حالا حتی امکان دیدن خطوط آنتن نیز وجود دارد. به‌علاوه، کلید اختصاصی دستیار مجازی “Bixby” نیز در بخش چپ گلکسی اس 8 پلاس تعبیه شده است.

یکی دیگر از عکس‌هایی که توجه ما را به خود جلب می‌کند، تصویری از جعبه دستگاه است که روی آن می‌توان عبارت Galaxy S8 6 را به وضوح دید. اگرچه منابع مختلف مدعی عرضه گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگری 6 اینچی هستند، اما این عدد می‌تواند به شماره نمونه‌های اولیه از دستگاه و حتی وجود نسخه‌ای متفاوت از آن مربوط باشد. علاوه بر این، در بخش پایینی عبارت “Samsung, Yateley” که بیان‌گر محل آزمایشگاه تضمین کیفیت سامسونگ در انگلستان است نیز دیده می‌شود.

تصاویر جدید گلکسی اس 8 پلاس

این روزها شایعات بسیاری از پرچمداران آینده سامسونگ منتشر می‌شوند که پذیرفتن تمام آنها منطقی به نظر نمی‌رسد. متاسفانه در این تصاویر خبری از نمایش رابط کاربری گکلسی اس 8 پلاس نبوده و انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارمان قرار بگیرد.

به‌گفته مدیران، زمان معرفی پرچمداران آینده سامسونگ در کنگره جهانی موبایل مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*