کیا سراتو با آپشن‌های جدید توسط سایپا تولید و عرضه می‌شود

پرویز آفتاب سوار، معاون مهندسی شرکت سایپا از توافق با شرکت کره‌ای کیاموتورز برای اضافه کردن برخی از آپشن‌های مهم و جدید به کیا سراتو خبر داد. آفتاب سوار اعلام کرد که با توجه به بازخوردهای بازار و نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان و همین‌طور مطالعات فنی و اقتصادی، برخی از تجهیزات مهم بر روی کیا سراتوی سایپا نصب شده و تولید انبوه این خودرو از چهارشنبه 4 اسفند 95 آغاز شده است.

معاون مهندسی شرکت خودروسازی سایپا در خصوص تولید خودروی کیا سراتوی آپشنال و تجهیزاتی که به صورت اختصاصی به این خودرو اضافه می‌شود گفت:

سانروف، سیستم قفل و سوئیچ هوشمند (Smart Key)، مولتی مدیا و GPS، سیستم تعویض دنده از پشت فرمان، سنسور و دوربین دنده عقب، صندلی چرم و جلو آمپر جدید، آپشن‌هایی هستند که با همکاری مشترک کیاموتورز و سایپا به خودروی سراتو اضافه می‌شود. تمامی این آپشن‌ها با کیفیت بسیار مطلوب و مطابق با استانداردها و الزامات طراحی، تولید می‌شوند و بر اساس فرایندهای شرکت کیاموتورز کره بر روی خودروی تولیدی سایپا قرار می‌گیرند.

کیا سراتوخدمات پس از فروش بهتر سایپا برای کیا سراتو آپشنال

آفتاب سوار در ادامه تاکید کرد که در نظرسنجی‌های انجام شده، آپشن‌های مذکور از اهمیت بالایی نزد مشتریان برخوردار بوده و به این ترتیب با نصب آن‌ها بر روی کیا سراتو، راحتی و آرامش بیشتری برای مشتریان فراهم خواهد شد. وی همچنین از انجام خدمات پس از فروش این محصول در نمایندگی‌های مجاز سایپا خبر داد و تصریح کرد که کیا سراتوی آپشنال سایپا در مقایسه با مدل وارداتی آن از خدمات پس از فروش بسیار بهتری برخوردار خواهد بود.

کیا سراتومعاون مهندسی سایپا در مورد روند تولید سراتوی معمولی عنوان کرد:

ادامه‌ی تولید کیا سراتو بدون آپشن در سایپا به تقاضای بازار بستگی دارد. اکنون با بررسی بازار، همچنان برنامه‌ریزی برای تولید 80 درصد سراتو گیربکس اتوماتیک و 20 درصد سراتو دنده‌ای ادامه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش بجای دنده پشت فرمون که یه آپشن بی استفاده س ترمز های عقبو دیسکی میکردن الان فقط پراید ترمز کاسه ای داره

  2. به جای این کارا برین ماشینای درست حسابی درست کنین این سراتو دیگه از مد افتاده کسی نمیخره که