مشخصات کامل گلکسی اس 8 پلاس لو رفت؛ خبری از اسکنر اثر انگشت نیست!

مشخصات کامل گلکسی اس 8 پلاس لو رفت؛ خبری از اسکنر اثر انگشت نیست!

ایوان بلس (Evan Blass)، لودهنده معروف توییتری، به تازگی تصویری را در صفحه خود منتشر کرده و ادعا می‌کند مشخصات کامل گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8)، نسخه بزرگتر پرچمدار سال 2017 سامسونگ را به دست آورده است.

با توجه به اینکه سامسونگ تصمیم گرفته هر دو مدل پرچمداران جدیدش را با صفحه نمایش خمیده راهی بازار کند، پس نامیدن نسخه بزرگتر به صورت گلکسی اس 8 اج عملا بی‌معنی است. به همین دلیل نیز شاید گلکسی اس 8 پلاس نامی برازنده برای این مدل از دردانه‌های جدید کره‌ای‌ باشد.

مشخصات کامل گلکسی اس 8 پلاس

مشخصات کامل گلکسی اس 8 پلاس لو رفت؛ خبری از اسکنر اثر انگشت نیست!

در تصویر بالا، مشخصات کامل گلکسی اس 8 پلاس دیده می‌شود. پس از یک بررسی اجمالی و رجوع به دانسته‌های قبلی، درمی‌یابیم این فبلت ویژگی‌هایی کاملا شبیه به گلکسی اس 8 داشته و شاید تنها تفاوت آنها صفحه نمایش بزرگتر 6.2 اینچی است که همین تفاوت نیز باعث بزرگتر شدن ظرفیت باتری گوشی می‌شود.

بیشتر این ویژگی‌ها همانی بود که قبلا هم در شایعات شنیده بودیم. البته مهمترین و عجیب‌ترین نکته در خصوص این لیست، عدم وجود اسکنر اثر انگشت در دستگاه است. ظاهرا سامسونگ با اعتماد به نفس کاملی پا به میدان گذاشته و سنگینی بار امنیت فبلت رده‌بالای خود را به دوش اسکنر عنبیه چشمی انداخته که آن را در قاب جلویی تعبیه کرده است.

نکته دیگری که در لیست مشخصات کامل گلکسی اس 8 پلاس دیده می‌شود، قابلیت شارژ بی‌سیم این اسمارت فون است؛ این ویژگی برای انجام وظیفه خود به پد شارژری نیاز دارد که باید جداگانه توسط صاحب آن خریداری شود. رم 4 گیگابایتی این فبلت نیز کاربران مشتاق را کمی ناامید کرده است؛ آنها انتظار یک رم 6 گیگابایتی را از بهترین محصول سال 2017 سامسونگ داشتند.

با توجه به اخبار و حواشی منتشرشده پیرامون این دو اسمارت فون، انتظار می‌رود گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در تاریخ 29 مارس (9 فروردین 96) و به همراه گلکسی اس 8 به طور رسمی معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*