ماشین لباسشویی ال جی TwinWash

ماشین لباسشویی ال جی TwinWash ؛ محافظت از لباس‌ها همراه با طراحی ارگونومیک و زیبا

امروزه نحوه پوشش لباس، یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای کسانی است که به زبان بدن و پیشروی با آن اعتقاد دارند. بسیاری از افراد، انسان‌ها را بر اساس نحوه پوشش مورد قضاوت قرار می‌دهند و در بیشتر مواقع هم این امر به صورت ناخودآگاه انجام می‌شود و شما حتی پیش از آن که آن‌ها شروع به حرف زدن بکنند یا چیزی در موردشان بدانید، یک پیش فرض در مورد آن شخص بر اساس چیزی که پوشیده است خواهید داشت. به همین دلیل باید برای شستشوی لباس از ماشین لباسشویی خاصی استفاده کنید که علاوه بر محافظت از لباس‌های حساس، به بهترین شکل و با سرعت زیاد لباس شما را بشوید. ماشین لباسشویی ال جی TwinWash با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، دقیقا همان دستگاهی است که نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

ما همواره انتظار داریم بعضی از افراد را در پوشش خاص و با توجه به جایگاهشان ببینیم و همین امر پیش‌فرض‌های ما را برای برخورد اول تعیین می‌کند. خود ما نیز بسیار به تأثیر لباس توجه می‌کنیم. اگر تابه‌حال به مصاحبه کاری رفته باشید حتما متوجه این امر شده‌اید. احتمالا بهترین و رسمی‌ترین لباس خود را پوشیده‌اید و سعی کرده‌اید قبل از هرگونه پرسش و پاسخی کارفرما را تحت تاثیر قرار بدهید. خلاصه این که برخوردهای اولیه از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و لباس‌ها هم نقش کلیدی را در این مسئله بازی می‌کنند.

ماشین لباسشویی ال جی TwinWashولی خارج از انتخاب لباس و پوشیدن هرکدام در موقعیت‌های مختلف، مواظبت از آن نیز اهمیت بسیاری دارد. لباسی که به خاطر شستشوی نامناسب گشاد شده باشد و یا رنگش تغییر کرده باشد مسلما نشانه خوبی برای معرفی شما محسوب نمی‌شوند. به خاطر همین باید برای شستشو، ماشین لباسشویی خاصی را انتخاب کنید که علاوه بر مواظبت از لباس‌های حساس و زیبای شما، به بهترین نحو و با سرعت زیاد لباس شما را بشوید.

شرکت ال‌جی توانسته با توجه به همه این موارد و با استفاده از برترین فناوری‌های روز دنیا، ماشین لباسشویی فوق پیشرفته‌ای را به بازار عرضه کند. ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی و بازطراحی شده TwinWash ال ‌جی از لحاظ زیبایی شبیه ماشین لباسشویی فوق پیشرفته LG SIGNATURE است. در حالی محفظه اصلی شوینده حجم زیادی از لباس‌ها را در خود جای می‌دهد، قسمت TwinWash Mini می‌تواند شستشوی متفاوت و با حجم کمتری را انجام دهد. طراحی ارگونومیک و زیبای ماشین لباسشویی ال جی TwinWash شامل صفحه LCD تمام لمسی با رابط کاربری دایره‌ای در قالب درب شیشه‌ای و پوشش لعاب داده‌شده و براق خارجی که مانع به ‌جا ماندن اثرانگشت بر روی آن می‌شود.

مصرف انرژی پایین و دوام بالای ماشین لباسشویی ال جی TwinWash

برای مشتریانی که اولویت آن‌ها مصرف انرژی و دوام محصول است، سیستم Centum به کار رفته در ماشین‌ لباسشویی ‌های ال ‌جی، چه برای خشک‌کردن لباس و چه فرآیند شستشو و خشک‌کردن ترکیبی، بهترین گزینه است. خشک‌کننده و شوینده هر دو دارای رده بازده انرژی A+++ -60%  و A+++ -10% هستند. به‌علاوه سیستم چرخش جدید، شوک و لرزش دستگاه را دفع کرده و سیستم Centum که صدای محفظه در حال چرخش را تا حد 67 دسیبل کاهش می‌دهد. موتور اینورتر Direct Drive با لرزش کم که در قلب سیستم Centum ماشین لباسشویی ال جی TwinWash قرارگرفته توسط این شرکت کره‌ای به مدت 20 سال گارانتی می‌شود.

ماشین لباسشویی ال جی TwinWashماشین لباسشویی LG SIGNATURE برای اولین بار از پمپ حرارتی اینورتر در این صنعت استفاده می‌کند که بدون تاثیرگذاری روی کیفیت شستشو باعث بازده انرژی A-50% می‌شود. با اضافه کردن سنسور SmartThinQ، ماشین لباسشویی LG SIGNATURE تبدیل به یک وسیله هوشمند می‌شود که بعد از اتمام شستشو، از طریق تلفن همراه به کاربر اطلاع می‌دهد.

به این ترتیب با این ماشین لباسشویی نه ‌تنها دیگر نگران آسیب دیدن لباس‌های خود نیستید، بلکه می‌توانید با خوش‌پوشی همیشگی و مداوم، بهترین رابطه‌ها را ایجاد کنید؛ رابطه‌هایی که تا آخر عمر ماندگارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*