ال جی رابط کاربری انحصاری دوربین جی 6 را به رخ می‌کشد

تماشا کنید: ال جی رابط کاربری انحصاری دوربین جی 6 را به رخ می‌کشد

چند روز پیش کمپانی ال جی کنفرانس خبری مخصوصی را برگزار کرد و در آن به معرفی دوربین‌های نسل جدید پرچمداران سری جی خود یعنی ال جی جی 6 (LG G6) پرداخت. در آن جلسه مدیران ال جی به معرفی قابلیت‌های جدید این محصول در بحث تصویربرداری پرداختند و رابط کاربری و قابلیت ثبت تصاویر تحت حالت square capture را به نمایش گذاشتند.

در واقع نمایشگر ال جی جی 6 دارای نسبت تصویر ۲:۱ است و به دلیل همین شکل مستطیلی، شما می‌توانید رابط کاربری را در دو مربع کاملا جداگانه و البته کامل، مشاهده کنید و به طور مثال در یکی از آنها تصویر ثابت و در دیگری، ویدیو را تماشا کنید. این رابط کاربری جدید در ترکیب با سه دوربین ال جی جی 6 (۲ دوربین بر روی پنل پشتی و یک دوربین برای تصویربرداری سلفی) میتواند چندین و چند حالت متنوع را برای بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری دوربین به اجرا درآورد.

اگر می‌خواهید بیش از پیش با قابلیت‌ها رابط کاربری پرچمدار جدید ال جی در بخش دوربین آشنا شوید، کافی است که ویدیوی زیر که به طور رسمی از سوی ال جی برای نمایش امکانات آن تهیه شده است را تماشا کنید؛ پس بیش از این توضیح نمی‌دهیم و شما را دعوت می‌کنیم به دیدن:

ویدیوی رسمی معرفی رابط کاربری انحصاری دوربین ال جی جی 6

 

گفتنی است که این اسمارت فون در رویداد رسمی کمپانی ال جی که قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه (هشت اسفند ماه) و قبل از آغاز نمایشگاه MWC 2017 بارسلون برگزار شود، رونمایی خواهد شد. البته با توجه به کمپین تبلیغاتی گسترده و عجیبی که این برند کره‌ای برای گوشی ال جی جی 6 به راه انداخته است، تقریبا کمتر نقطه‌ای از آن ناشناخته باقی مانده است و احتمال دارد طی این دو سه روز نیز شاهد افشای اطلاعات دیگری از سوی خود مدیران ال جی در رابطه با این اسمارت فون جذاب باشیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*