ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash

ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash در نمایشگاه MENA 2017 رونمایی شد

ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash مجهز به سیستم خشکشویی دوکاره جدید و پیشرفته در نمایشگاه MENA 2017 رونمایی شد. سیستم لباسشویی جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس، تحولی را در این حوزه ایجاد می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده که دو شوینده را در یک سیستم قرار داده و به این ترتیب، گزینه‌های بیشتری را برای شستن لباس‌ها در تمامی شرایط در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

سیستم FlexWash با استفاده از مجموعه فناوری‌های اصلی سامسونگ در حوزه لباسشویی، پیشرفته‌ترین و انعطاف‌پذیرترین روش‌های شست‌وشوی لباس را با هدف برآوردن نیازهای خانواده‌های پرمشغله امروزی فراهم می‌کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWashهر بخش مجزای شست‌وشو که در ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash تعبیه شده، خصوصیات منحصربه‌فردی برای رفع بخشی از نیازهای شست‌وشوهای روزمره دارد. لگن جلویی این دستگاه با حجم 23 کیلوگرم (بزرگ‌ترین حجم موجود در این رده) می‌تواند لباس‌های عادی یا بزرگ را بشوید. در عین حال لگن بالایی آن نیز 3.5 کیلوگرم به حجم کلی دستگاه اضافه می‌کند که البته برای شست‌وشوی حجم کمتر لباس و به‌ صورت جداگانه کاربرد دارد. برای شست‌وشوی سریع مقادیر زیاد لباس، کاربر می‌تواند از هر دو لگن به‌صورت همزمان اما با برنامه‌های شست‌وشوی متفاوت استفاده کند.

جورجز برکات، مدیر منطقه‌ای بخش لوازم خانگی دیجیتال شرکت سامسونگ در حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا، می‌گوید:

روش زندگی مردم به ویژه در مساله کارآمدی در خانه، تغییر کرده است. ما در سامسونگ مراقب هستیم که محصولاتمان همگام با کاربران متحول شوند. FlexWash جدیدترین نوآوری ماست که تمامی نیازهای شست‌وشوی شما را به‌صورت یک‌جا برآورده می‌کند و زمان لازم برای این کار را کاهش می‌دهد. این نوآوری به مشتریان ما امکان می‌دهد روند شست‌وشو را با آزادی عمل و انعطاف بالا، مطابق با روش زندگی خودشان و نه هیچ روش دیگری، تنظیم کنند.

ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWashامروزه مشتریان به دنبال یافتن روش‌هایی کارآمدتر و موثرتر برای انجام سریع‌تر کارها و فائق آمدن بر مشکلات روند شست‌وشو هستند و سیستم جدید خشک‌کن  FlexDry با هدف متحول کردن بازار در این دوره طراحی شده است.

فناوری‌های به کار رفته در ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash

در ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash نیز از سه فناوری اصلی این شرکت کره‌ای برای لباسشویی، یعنی BubbleSoak، EcoBubble و Vibration Reduction Technology یا VRT استفاده شده است. EcoBubble از هوا و آب برای حل کردن مواد شوینده و ایجاد عملکرد قوی حباب برای تمیز کردن استفاده می‌کند که تا 40 بار کارآمدتر است. فناوری BubbleSoak  نیز پس از تمام شدن دور عادی شست‌وشو، به ‌صورت کامل لباس‌ها را در حباب فعال غرق کرده و یک دور اضافه تمیزکاری قوی ایجاد می‌کند و ضمنا VRT نیز صدا و لرزش را در حین چرخش‌های دور تند، کاهش می‌دهد.

حرف آخر این‌ که ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash امکان اتصال به اینترنت اشیا را دارد و خصوصیات هوشمند تعبیه‌شده در آن به کاربر امکان می‌دهد با استفاده از گوشی هوشمند خود و اپلیکیشن Smart Home سامسونگ، دستگاه را کنترل کند. با استفاده از این برنامه کاربردی امکان راه‌اندازی، توقف و بررسی تمامی چرخه‌های شست‌وشو برای هر دو دستگاه وجود خواهد داشت.

ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWashشرکت سامسونگ با دستگاه FlexWash به تازگی جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2017 را کسب کرد و پیش از این نیز برای نوآوری‌هایی مانند activewash در سال 2015 و AddWash در سال 2016 جوایز مربوطه را به خود اختصاص داده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اولین چیز با دیدن این لباسشویی ها یاد لباسشوییه سری signature الجی افتادم