تاریخ رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 8 اعلام شد

تاریخ رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 8 اعلام شد

بنابر گزارش جدید وبسایت ET News، پرچمدار آینده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 (samsung galaxy s8) و به احتمال زیاد، گلکسی اس 8 پلاس در روز جمعه، بیست و یکم آپریل (یکم اردیبهشت 96) به طور رسمی معرفی خواهند شد. پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر عرضه‌ی زود هنگام این دو محصول همچون گلکسی نوت 7 به میان آمده بود اما آنطور که پیداست، مراسم رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 8 در زمان مقرر خود برگزار خواهد شد.

این اطلاعات از طرف “یک منبع سطح بالا در یکی از اپراتورهای شبکه‌های همراه” در کره‌ی جنوبی آمده‌اند. این منبع همچنین اضافه کرده که با توجه به عرضه‌ی ال جی جی 6 در جمعه دهم مارچ، اگر استقبال اولیه‌ی مصرف‌کنندگان خوب باشد، احتمال آن وجود دارد که سامسونگ پیش فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را جلو بیاندازد. با این حال تاریخ دقیق این موارد گفته نشده است.

رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در اول اردیبهشت 96

با توجه به گزارشاتی که تاکنون درباره‌ی زمان معرفی گلکسی اس 8 شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد که این تاریخ رونمایی جدید، صحت داشته باشد. در ماه دسامبر سال گذشته، یکی از گزارشات ادعا کرد که سامسونگ در تاریخ سه شنبه، 18 آپریل، فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را آغاز خواهد کرد و در هفته‌ی پیش از آن نیز این دو محصول را معرفی خواهد کرد. حال بیان شده که این تاریخ به 21 آپریل منتقل شده و با در نظر گرفتن مشکلات کوچکی که سامسونگ در حال حاضر برای معرفی این دو پرچمدار با آن‌ها مواجه شده، منطقی به نظر می‌رسد.

با این اوصاف، در کمتر از 2 ماه دیگر شاهد رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آخه چرا اینقدر دیر؟واقعا 1050دلار نمی ارزه!من که نمی خرم.