گوشی های اکسپریا سال 2017

رندر گوشی های اکسپریا سال 2017 یک روز پیش از رونمایی لو رفت

ایوان بلس (Evan Blass با نام کاربری evleaks@ در توییتر)، فاش‌کننده محبوب اسرار و اطلاعات محرمانه موبایل‌ها، شب گذشته یک توییت را در حساب کاربری خود منتشر کرد و در آن رندر گوشی های اکسپریا سال 2017 شامل چهار مدل مختلف را به نمایش گذاشت. از قرار معلوم این تصاویر متعلق به محصولاتی هستند که سونی روز دوشنبه مصادف با بیست و هفتم فوریه (نهم اسفند) در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد کرد. گفتنی است ایوان بلس روز گذشته طی یک توییت، رنگ‌های گوشی ال جی جی 6 را فاش کرد.

گوشی های اکسپریا سال 2017 شامل سه میان‌رده هستند

اوایل ماه جاری میلادی تصاویر دو گوشی 5.5 اینچی متعلق به سری اکسپریا سونی فاش شدند. اخبار به این موضوع اشاره داشتند که این محصولات در نمایشگاه شهر بارسلون اسپانیا ظاهر خواهند شد. صفحه نمایش یکی از مدل‌ها دارای رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بوده و رزولوشن مدل دیگر (اکسپریا ایکس زد پریمیوم) به رقم فوق‌العاده 3840 در 2160 پیکسل رسیده بود. همچنین گفته می‌شد اکسپریا ایکس زد پریمیوم به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز خواهد شد.

گوشی های اکسپریا سال 2017

یک ماه قبل، رسانه‌ها به عرضه یک جفت گوشی میان‌رده از سری اکسپریا اشاره می‌کردند. این محصولات با شماره‌ مدل‌های G3112 و G3221 شناخته شده و مشخصات سخت افزاری متوسطی داشتند. از قرار معلوم مدل G3112 به یک صفحه نمایش اچ‌دی و مدل G3221 به یک صفحه نمایش فول اچ‌دی مجهز شده‌اند. از دیگر اطلاعات در دسترس درباره مدل دوم می‌توان به دوربین پشتی 23 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

گفتنی است ایوان بلس در این رندر گوشی های اکسپریا سال 2017 هیچ یک از چهار مدل را نام‌گذاری نکرده است، اما با توجه به تصاویر پیشین لو رفته از اکسپریا ایکس زد پریمیوم، می‌توان آن را سومین مدل از سمت چپ دانست. همچنین چهارمین تصویر از سمت چپ می‌تواند به مدل کامپکت همین گوشی تعلق داشته باشد. با توجه به زمان‌بندی کنفرانس‌های شرکت‌های مختلف در نمایشگاه MWC 2017، روز آینده به صورت رسمی شاهد محصولات جدید سونی خواهیم بود.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*