اپل از نسل هفتم آيپاد نانو رونمايي کرد

 پس از معرفی آیفون ۵ و درخشش آن، اپل نسل جدید آیپاد نانو خود را معرفی کرد. این پلیر جدید ۳۸ درصد باریکتر از قبل شده و به آن صفحه نمایش ۲٫۵ اینچی با قابلیت چند لمسی اضافه شده است. بد نیست بدانید آیپاد نانو جدید مجهز به بلوتوث و رادیو اف ام هم می باشد.

 آیپاد نانو نسبت به نسل قبلی خود، 38٪ باریک‌تر شده و 5.4 میلی‌متر ضخامت دارد. ابعاد آن عبارت است از: 76.5 در 39.6 در 5.4 میلیمتر و وزنش نیز 31 گرم است. نمایشگر آن 2.5 اینچی با رزولوشن 432 در 240 و تراکم 202 پیکسل در هر اینچ و برخوردار از قابلیت MultiTouch است؛ این بزرگترین نمایشگری است که تا به حال در آیپاد نانو های مختلف شاهدش بوده‌ایم.

آیپاد نانو جدید در 7 رنگ مختلف و تنها با یک ظرفیت 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز 149 دلار است. برخوردار از رادیو FM به شما امکان Live Pause را می‌دهد. یعنی می‌توانید پخش رادیو را متوقف کنید و سپس از همان‌جای قبلی، به آن گوش دهید.

نمایشگر 2.5 اینچی آیپاد نانو تجربه تماشای ویدیوی به نسبت خوبی را برای شما رقم می‌زند. علاوه بر این دارای بلوتوث است و می‌توانید آهنگ‌های روی حافظه آن را با سایر دستگاه‌ها نیز گوش کنید.

عمر باتری نیز عالی است. با یک بار شارژ کامل می‌توانید 30 ساعت موسیقی یا 3.5 ساعت ویدیو را گوش یا تماشا کنید. شارژ سریع 1 ساعت و 30 دقیقه‌ای باتری آیپاد نانو را تا 80٪ پُر می‌کند و شارژ کامل نزدیک 3 ساعت زمان می‌خواهد.

{photo}91/06/23/ipod-nano{/photo}


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*