با جذاب‌ترین قابلیت های گوشی ال جی جی 6 آشنا شوید

کمپانی ال جی سرانجام با حضور در نمایشگاه MWC 2017 از نسل جدید پرچمدار گوشی های هوشمند خود، ال جی جی 6 (LG G6) رونمایی کرد. این گوشی از بدنه‌ای کاملا متناسب همراه با طراحی کم حاشیه بهره می‌برد و نمایشگر 5.7 اینچی نیز بر روی قاب جلویی آن به چشم می‌خورد. این طراحی ال جی قابل تقدیر است، چرا که آن‌ها در بدنه‌ای تقریبا هم اندازه با گوشی 5.3 اینچی جی 5 نمایشگر بزرگتری را جای داده‌اند تا همچنان بتوانید تنها با یک دست نیز بتوانید از آن استفاده کنید. این نمایشگر نسبت ابعاد جدیدی را ارائه می‌کند که همراه با لبه‌هایی خمیده و رابط کاربری جدید طراحی شده توسط شرکت ال جی می‌تواند تجربه کاربری جالبی را به کاربران خود اهدا کند.

قابلیت های گوشی ال جی جی 6

ال جی نمایشگرهای فعلی 9:16 را با یک نمایشگر به نام “FullVision” و نسبت ابعاد فوق‌العاده جذاب 9:18 جایگزین کرده است. رابط کاربری جدید ال جی به لطف این نسبت ابعاد باعث می‌شود همراه گوشی ال جی جی 6 بتوانید دو اپلیکیشن را به راحتی هر چه تمام اجرا کنید و فضای کافی را برای کار با دو پنجره فعال داشته باشید. نمایشگر فول ویژن گوشی جی 6 بدون شک جذاب‌ترین نمایشگر در بین گوشی هایی است که تا به امروز روانه بازار شده‌اند. این تلفن هوشمند اندرویدی همراه با ایده‌ی «نمایشگر بزرگ، گوشی کوچک» خود بر روی قابلیت‌های منحصر به فردی تکیه کرده است که می‌تواند نماینده ال جی را یکی از برترین محصولات سال 2017 میلادی کند.

تکنولوژی دالبی ویژن، بهترین‌های هالیوود را بر روی گوشی هوشمند شما خواهد آورد

قابلیت های گوشی ال جی جی 6

ال جی جی 6 از دو تکنولوژی دالبی ویژن و HDR 10 پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که رنگ‌های بیشتری تولید خواهند شد، رنگ‌های سفید روشنتر، رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و دیگر رنگ‌ها نیز بهتر به نمایش درمی‌آیند. در حالی که سرویس‌های استریمینگ ویدیویی به سمت اضافه کردن محتوای دالبی ویژن و اچ دی آر 10 پیش می‌روند، بدیهیست که اضافه کردن این فرمت‌ها به یک گوشی هوشمند می‌تواند گام بسیار مثبتی از سوی غول کره‌ای دنیای فناوری باشد. همچنین با توجه به نسبت ابعاد نمایشگر این گوشی، تماشای فیلم در حالت لنداسکیپ نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

همانطور که گفته شد این گوشی حاوی یک نمایشگر با نسبت ابعاد جدید 9:18 است که نه تنها باعث شده گوشی شما کوچکتر شود، بلکه یک رابط کاربری جدید نیز همراه آن به ارمغان آمده است. به طور مثال، زمانی که شما دو اپلیکیشن را در حالت Multi-Window همزمان به اجرا درمیاورید می‌توانید بدون هرگونه مشکلی گوشی را در دست گرفته و از آن در دو حالت Portrait و Landscape استفاده کنید. البته این تنها قابلیت رابط کاربری جدید مخصوص جی 6 نیست و ال جی قابلیت‌های بیشتری را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

ال جی جی 6 ، نخستین گوشی غیر پیکسلی که از دستیار گوگل برخوردار است

قابلیت های گوشی ال جی جی 6

گوشی G6 افتخار آن را دارد که نخستین گوشی هوشمند غیر پیکسلی حاوی دستیار گوگل (Google Assistant) باشد. بنابراین در حال حاضر هیچ تفاوتی بین ارائه سرویس گوگل در گوشی جی 6 و گوگل پیکسل نبوده و تنها نیاز است که انگشت خود را بر روی کلید هوم بفشارید. به نظر می‌رسد پس از جی 6، نوبت کمپانی‌های دیگری است که این دستیار هوشمند و جذاب را در گوشی‌های خود به ارمغان آورند.

دوربین جذاب پشتی

قابلیت های گوشی ال جی جی 6

درست همانند ال جی وی 20 و ال جی جی 5، نسل جدید گوشی های سری جی شرکت ال جی نیز از دوربین دوگانه پشتی برخوردار است که یکی از آن‌ها وظیفه تهیه تصاویر عریض را داشته و دیگری تصاویری معمولی می‌گیرد. به صورت پیشفرض، شما در حالت استاندارد عکاسی خواهید کرد که با رفتن به حالت Wide Angle Mode می‌توانید لذت ناب عکاسی با گوشی هوشمند را بهتر از گذشته تجربه کنید.

در حال حاضر ال جی موفق شده محصولی زیبا و جذاب را تولید کند، اما بدون شک سایر شرکت‌های گوشی ساز نیز بیکار ننشسته‌اند و به زودی محصولات قدرتمندی عرضه خواهند کرد. مشخص نیست گوشی جی 6 چگونه می‌تواند با محصولات قدرتمند بازار در سال جاری میلادی به خصوص گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) رقابت کند، اما آن چه که مشخص است قابلیت‌های بسیار خوبیست که این گوشی به همراه دارد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*