ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 ؛ مربی شخصی بر روی مچ دست و ضامن سلامتی افراد

ساعت‌ های هوشمند، ترکیبی خلاقانه از کاربردهای سنتی در کنار عملکرد هوشمندانه است و ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 نیز یکی از ساعت‌هایی است که علاوه بر برخورداری از ظاهر کلاسیک و کارایی بالا، امکانات دوچندانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند به‌روزتر باشند و سریع‌تر با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنند. این تنها کاربرد ساعت هوشمند سامسونگ نیست و این ساعت، مانند یک مربی شخصی بر روی تمامی فعالیت‌های ورزشی صاحبش نظارت خواهد کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا هر لحظه در جریان سوخت‌ و ساز و فعالیت‌های بدنی خود قرار بگیرد و همیشه روی فرم باشد و بتواند به نحو مطلوب‌تر و علمی‌تری ورزش کند.

شماره قدم‌ها

پیاده‌روی، اثر مستقیمی بر روی سلامتی دارد. البته نه هر مدلش، این کار باید اصولی انجام شود تا بتوان وزن را کنترل کرد. پیاده‌روی صحیح از حملات قلبی و افزایش فشار خون جلوگیری می‌کند و در عین حال باعث دور شدن خطر ابتلا به دیابت نوع دو می‌شود. برای سلامت بودن و پیشگیری از خطرات ذکرشده، هر شخص باید روزانه 30 دقیقه پیاده‌روی کند و این کار را منظم و به صورت روتین انجام دهد. اینجاست که ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 به کمک افراد می‌آید؛ ساعتی که با استفاده از سنسورهایش قدم‌ها را هنگام راه رفتن می‌شمارد و با کمک سنسور HRM میزان ضربان قلب را اندازه می‌گیرد. علاوه بر این، با توجه به اطلاعاتی که اپلیکیشن S Health ذخیره می‌کند، صاحب این ساعت در جریان میزان کالری سوزانده‌شده خواهد بود.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3علاوه بر قدم‌شماری و محاسبه میزان کالری سوزانده‌شده، ساعت هوشمند گیر اس 3 می‌تواند تعداد طبقات و افزایش ارتفاع را تشخیص دهد. در ضمن این ساعت هنگامی که فرد در حال دویدن باشد، در بازه‌های زمانی معینی با اعلام وضعیت و تشویق او، سعی در افزایش روحیه‌ برای تمرین بهتر و متمرکزتر دارد.

گیر اس 3 همچون یک مربی حواسش جمع است و اگر فرد بیش از 90 دقیقه غیرفعال باشد و حرکت نکند، به او اعلام می‌کند که باید از جایش بلند شود و کمی حرکت کند. همچنین در صورتی که کاربرش سر کار باشد، روی صفحه‌نمایش خود برخی تمرین‌های مناسب برای سر کار و پشت ‌میز را به او نشان می‌دهد تا از دردها و مشکلات پشت میز نشستن بکاهد و سلامتی کاربر را تضمین کند.

کنترل کالری و مایعات توسط ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 ویجت‌های بسیاری برای ورزش کردن و به طور کلی تناسب اندام دارد. کاربر با توجه به سلیقه، انتظار و کاربرد ویجت‌ها، از میان گزینه‌های موجود مواردی را انتخاب می‌کند. از ویژگی‌های جالب و بارز ساعت Gear S3 امکان استفاده از ویجت‌هایی برای کنترل میزان کالری مصرفی و سوزانده‌شده است. این ساعت با استفاده از اطلاعات بدن صاحبش از جمله قد و وزن، میزان کالری سوزانده‌شده هنگام پیاده‌روی، ورزش و فعالیت‌های فیزیکی را با تقریب بسیار خوبی محاسبه می‌کند و از طرفی می‌توان میزان کالری مصرفی در طول روز را نیز به آن اضافه کرد تا به شکل بهتری وضعیت سلامتی و بدن کنترل شود.

در کنار این موضوع، کاربران می‌توانند با استفاده از ویجت دیگری میزان آب و کافئین روزانه مصرفی خود را در ساعت Gear S3 وارد کنند تا کنترل بیشتری روی وضعیت مصرف کافئین و اتفاقاتی نظیر دی‌هیدارته شدن بدن هنگام ورزش کردن و پس از آن داشته باشند.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3ضدآب و ضدعرق

امکان دیگر و البته بسیار کاربردی این ساعت تاییدیه ضدآب بودنش است. البته این تاییدیه فقط محدود به آب نیست و ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 در مقابل عرق بدن نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد. این موضوع سبب می‌شود کاربر Gear S3 بدون هیچ دغدغه و نگرانی‌ای مبنی بر سوختن یا خراب شدن ساعت، به خاطر قرار گرفتن در مجاورت آب یا عرق بدن، از آن استفاده کند. ساعت Gear S3 به راحتی و به صورت خودکار فعالیت‌های ورزشی نظیر پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، تمرین‌های مسگری و مربوط به کمر و یا حرکات قایقی‌شکل را تشخیص می‌دهد. این فعالیت‌ها همگی سبب تعریق زیاد بدن می‌شوند. در این حالت اگر ساعت هوشمند تاییدیه ضدآب و مقاومت در برابر عرق بدن نداشته باشد، به سرعت آسیب می‌بیند و احتمال خراب شدنش بسیار زیاد است.

ساعت هوشمند Gear S3 یک بسته کامل سلامتی را در اختیار کاربران می‌گذارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد در کنار استفاده از ویژگی‌های یک ساعت کلاسیک و ویژگی‌های یک گوشی هوشمند، یک مربی شخصی نیز در زندگی و روی مچ خود داشته باشند تا به بهترین شکل ممکن، وضعیت آن‌ها را بررسی و مانیتور کند. این ساعت ضمانت می‌کند که در وضعیت‌های مختلف زندگی از صاحبش در برابر اضافه وزن و بیماری‌های جسمی ناشی از عدم فعالیت بدنی محافظت کند.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*