هواوی واچ 2

ساعت های هوشمند هواوی واچ 2 و هواوی واچ 2 کلاسیک در MWC 2017 معرفی شدند

پس از معرفی ساعت های هوشمند جدید شرکت ال جی همراه با اندروید ویر 2.0، حالا زمان آن رسیده تا گجت های بیشتری همراه با این سیستم عامل پیش روی کاربران قرار بگیرند. حالا اینجا در نمایشگاه موبایل بارسلون شاهد رونمایی رسمی هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2) و هواوی واچ 2 کلاسیک (Huawei Watch 2 Classic) هستیم.

این محصولات جدید که درواقع نسل دوم از ساعت های هوشمند شرکت هواوی محسوب می‌شوند، با اتصالات و ویژگی‌های جدیدی همچون LTE (در کاور هواوی واچ 2)، جی پی اس، سنسور ضربان قلب و NFC برای سازگاری با سیستم پرداختی اندروید پی (Android Pay) همراه شده‌اند که آنها را به رقیبی سرسخت برای گجت های پوشیدنی فعلی تبدیل می‌کند.

اولین موردی که شاید در نگاه اول متوجه آن شوید، اندازه بزرگ‌تر و طراحی زیباتر ساعت های هوشمند هواوی واچ 2 و هواوی واچ 2 کلاسیک در قیاس با نسل قبلی است. به‌علاوه، حالا اندازه صفحه نمایش دایره‌ای این ساعت های هوشمند از 1.4 اینچ به 1.2 اینچ کاهش پیدا کرده و ضخامت آنها چیزی در حدود 12.6 میلی‌متر است.

هواوی واچ 2

هواوی واچ 2 کلاسیک

همان‌طور که پیشتر نیز انتظار می‌رفت، هر دو این ساعت های هوشمند به برنامه مخصوص هواوی فیت (Huawei Fit) مجهز شده‌اند تا هنگام ورزش کردن، از برنامه اختصاصی و شخصی خود استفاده کنید. درواقع این نرم افزار را می‌توان نسخه‌ای جدید از برنامه “Huawei Fit fitness tracker” که سال گذشته معرفی شده بود، در نظر گرفت.

بدون شک سازندگان در توسعه این محصولات جدید، ورزشکاران و افرادی که به دنیای تناسب اندام علاقه زیادی دارند را هدف اصلی خود قرار داده‌اند. اینجاست که کاربران قدیمی و افرادی که به دنبال محصولی زیبا و شیک برای استفاده روزمره هستند، احتمالا به هواوی پشت می‌کنند. این در حالی‌ست که شرکت ال جی همراه با معرفی واچ اسپورت (LG Watch Sport)، نسخه‌ای مخصوص این افراد با نام واچ استایل (LG Watch Style) را نیز با امکانات کمتر توسعه داد. اگرچه واچ استایل امکانات کمتری نسبت به اولین نسل از ساعت هوشمند هواوی دارد، اما از گجت‌هایی است که در سال 2017 میلادی تولید شده است.

هواوی واچ 2

هواوی واچ 2 کلاسیک

از طرفی، شکل تقریبا مردانه و اندازه بزرگ ساعت های هوشمند هواوی واچ 2 و واچ 2 کلاسیک، استفاده از آن را برای افرادی که مچ‌های کوچکتری دارند، سخت خواهد کرد. به دنبال همین موضوع، هواوی نیز اعلام کرده که فعلا تولید محصولات قبلی یعنی “Watch Elegant” و “Watch Jewel” ادامه پیدا خواهد کرد. به هر صورت در آینده قرار است نسخه مخصوص پورشه دیزاین (Porsche Design) از هواوی واچ 2 همراه با لوگوی اختصاصی آن در اختیار کاربران قرار بگیرد.

347 دلار، قیمت پایه هواوی واچ 2

به‌گفته سازندگان، هواوی واچ 2 از ماه مارس (اواسط اسفند ماه) ابتدا در کشورهای اسپانیا، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، آلمان و چین عرضه شده و از ماه آوریل (اواسط فروردین ماه) نیز در آمریکا، انگلستان، هلند، لهستان، بلژیک، سوییس، اتریش، ایرلند، تایلند، استرالیا، روسیه، کشورهای نوردیک (کشورهای اروپای شمالی و اقیانوس اطلس)، نیوزلند، ژاپن، هند، آفریقای جنوبی، عربستان و امارت عرضه خواهد شد. ماه می نیز کاربران مالزیایی می‌توانند نسل دوم از ساعت هوشمند هواوی را خریداری کنند.

همچنین قیمت هواوی واچ 2 نیز براساس مدل‌های مختلف، 347 دلار (329 یورو) اعلام شده است.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*