گوشی زد تی ای گیگابیت فون

گوشی زد تی ای گیگابیت فون : اسنپدراگون 835 و سرعت دانلود 1 گیگابیت در ثانیه

در حالی که اغلب محصولات مدرن و امروزی همگی بر روی نمایشگر، تجهیزات موسیقی و دوربین متمرکز هستند، شرکت زد تی ای محصولی با حال و هوای متفاوت را توسعه داده است. کمپانی زد تی ای شب گذشته از نخستین گوشی هوشمند جهان که قادر به ارائه سرعت دانلود گیگابیتی است در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرد این گوشی که زد تی ای گیگابیت فون (ZTE Gigabit Phone) نام دارد، از یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 همراه با مدوم LTE X16 استفاده می‌کند تا ارتباط فوق سریع حدود 10 برابر سریع‌تر از گوشی های LTE را به ارمغان آورد.

گوشی زد تی ای گیگابیت فون

سرعت دانلود شگفت انگیز 1 گیگابیتی گوشی زد تی ای گیگابیت فون ، دستاوردی تازه در دنیای موبایل

همانطور که گفته شد زد تی ای گیگابیت فون به لطف مجهز بودن به پرچمدار چیپست های شرکت کوالکام، توانسته دستاورد بزرگی را برای شرکت چینی ZTE به همراه داشته باشد. به طور واضع‌تر این گوشی برای ارائه یک سرعت دانلود فوق سریع از تکنولوژی آنتن MIMO 4×4 و فرکانس 256-QM استفاده کرده است. این کمپانی تازه‌ترین دستاورد خود، مودم Pre5G Giga+ MBB را در غرفه اختصاصی‌اش رونمایی کرد. هوشی هوشمند زد اتی ای گیگابیت فون مجهز به این مودم می‌تواند داده‌ها را نسبت به سایر دستگاه‌های مجهز به اتصال LTE معمولی، حدود 3 برابر سریع‌تر پردازش کند. سرعت اینترنت ا گیگابیتی این گوشی به کاربران اجازه خواهد داد تا بدون هیچگونه مشکلی از ویدیوهای 360 درجه‌ای واقعیت مجازی در فضای ابری و همچنین استریمینگ موسیقی / فیلم های با کیفیت نهایت لذت را ببرند. به گفته این شرکت، گوشی هوشمند جدید آن‌ها می‌تواند یک پله بالاتر از 5G باشد. هرچند هنوز اتصال شبکه 5G شکل درستی به خود نگرفته است و هنوز نام رسمی آن نیز مشخص نشده است.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی Xiaomi در فروشگاه جانبی و لوازم جانبی موتورولا و عرضه مستقیم انواع محصولات شیائومی در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام نخیر.فقط یه سوال گوشی زد تی ای گیگابیت کی به فروش خواهد رسید؟گوشی بسیار عالی هست میخوام بخرمش