تلویزیون های OLED ال جی

تلویزیون های OLED ال جی ؛ یک دورهمی سینمایی را با هیجانی وصف‌نشدنی تجربه کنید

دیدن فیلم و سریال در خانه با هر تلویزیونی فایده ندارد. با توجه به کیفیت فوق‌العاده محتواهای تصویری امروزی و لذت تماشای آن‌ها با بهترین کیفیت ممکن باید از تلویزیون‌هایی استفاده کرد که از انواع فرمت‌های تصویری و پخش آنلاین پشتیبانی کند و کیفیت بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. تلویزیون های OLED ال جی یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای تماشای فیلم و سریال در خانه‌های شما و در جمع خانواده است.

دوران اوج استقبال تماشاچی‌ها مربوط به دوران کلاسیک سینمای آمریکاست و پس‌ از آن حتی باوجود سالن‌های پرهزینه و لوکس، سیستم‌ صوتی پیشرفته و کیفیت تصویر بی‌نظیر، هنوز سینماها نتوانسته‌اند به دوران اوج خود بازگردند. چیزی که باعث شده تا این سینماها به نمایش فیلم‌های سه‌بعدی و حتی چهاربعدی نیز روی بیاورند ولی ظاهرا داستان از جایی دیگر آب می‌خورد و مسئله عدم استقبال، مربوط به امکانات سینما نیست.

خارج از بحث این قابلیت‌های پیشرفته‌، لذت دیدن فیلم و سریال به‌صورت دورهمی در خانه چیز دیگری است. به‌علاوه داستان‌های تماشاگران سینما مثل حرف زدن با تلفن، با صندلی بازی کردن و صدای خوردنی‌هایشان از کوچک‌ترین دلایلی است که می‌توانید به ‌وسیله آن قید سینما را زده و به آغوش خانه پناه ببرید. همچنین دیگر لازم نیست نگران بلیت گران‌قیمت و صف طولانی باشید، فقط کافی است روی مبل لم‌داده و با کنترل به‌سادگی فیلم و سریال خود را در تلویزیون های OLED ال جی ببینید. نه هزینه اضافی متوجه شماست و نه دچار مشکلات ذکرشده می‌شوید.

تلویزیون های OLED ال جیچیزی که فناوری OLED را از بقیه فناوری‌های این صنعت متمایز می‌کند قابلیت خاموش و روشن شدن هر پیکسل به‌صورت مجزا است. این امر، تلویزیون را از نور پشت زمینه بی‌نیاز می‌کند که در نتیجه باعث می‌شود تلویزیون رنگ مشکی را به‌صورت کامل نشان دهد و کنتراست بی‌نظیری داشته باشد؛ بنابراین تلویزیون OLED می‌تواند لبه‌ها و اشیا کوچک که در یک پس‌زمینه تاریک قرارگرفته‌اند را به‌خوبی نشان دهد. همچنین فناوری مشکی مطلق تلویزیون های OLED ال جی به ‌عنوان یک عامل موثر برای شفافیت بیشتر و دقیق‌تر بودن رنگ‌های به نمایش درآمده نیز به شمار می‌رود.

فناوری OLED مزیت‌های بسیار زیادی دارد و علاوه بر سبک‌تر بودن و باریک‌تر بودن تلویزیون به خاطر عدم وجود نور پس‌زمینه و پنل‌های چندلایه، کیفیت تصویر بی‌نظیری نیز دارد. پیکسل‌های OLED نور را به‌صورت مستقیم منتشر می‌کنند که درنتیجه زاویه دید بیشتری برای ببینده فراهم کرده و همچنین از هر زاویه کنتراست و کیفیت رنگ یکسانی را به نمایش می‌گذارند. عاملی که آن را به بهترین گزینه برای دورهمی‌ها تبدیل می‌کند. به‌علاوه با توجه به اینکه هر پیکسل به تنهایی خاموش و روشن می‌شود می‌تواند مشکی مطلق و کنتراست بی‌نهایتی را نشان دهد.

تلویزیون های OLED ال جیهمچنین تلویزیون های OLED ال جی تجربه فرمت تصویر بی‌نظیر HDR را با کیفیت تصویر نزدیک به واقعیت فراهم می‌کند. این فرمت عمق و لبه‌ها را بهتر نشان داده و طیف رنگی بیشتری را پوشش می‌دهد. با وجود مشکی مطلق که تنها تلویزیون OLED می‌تواند آن را پشتیبانی کند، این تلویزیون قادر است طیف نور موردنیاز برای فرمت HDR در نور کم را فراهم کند و در نتیجه تصویر HDR بی‌نظیری را به نمایش خواهد گذاشت.

رابط کاربری هوشمند WebOS در تلویزیون های OLED ال جی

تمام تلویزیون های OLED ال جی با آخرین ورژن رابط کاربری هوشمند webOS به بازار عرضه‌شده‌اند که امر پیدا کردن و جابجایی بین برنامه‌ها و کانال‌ها را بسیار راحت و ساده می‌کند. با ارتقای قابلیت اتصال موبایل، کنترل از راه دور و تنظیمات محتوای بیشتر در webOS 3.5، مخاطبان می‌توانند می‌تواند به‌راحتی و سریعا به محتوای موردنظر خود دسترسی پیدا کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

تلویزیون های OLED ال جیخب دیگر از یک تلویزیون چه می‌خواهید؟ کیفیت تصویر بی‌نظیر، پشتیبانی از فرمت‌های تصویری زیاد، زاویه دید گسترده و طراحی فوق‌العاده … همه و همه به کمک شما خواهند آمد تا بهترین دورهمی ممکن را تجربه کنید. یک دورهمی سینمایی با هیجانی وصف‌نشدنی.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*