بلندگوهای ال جی ایکس بوم

بلندگوهای ال جی ایکس بوم (LG XBOOM) در ایران؛ با این بلندگوهای پیشرفته می‌توانید خواننده شوید!

بلندگوهای ال جی ایکس بوم (LG XBOOM) وارد بازار ایران شده‌اند؛ بلندگوهایی فوق پیشرفته با قابلیت‌های روز دنیا که از تمامی رقبا پیشی گرفته و با هر بار روشن کردن آن خودتان را در مهمانی صدا خواهید دید. مدل CM9760 این سری با قدرت 3300 وات، همراه با فناوری‌های نو و خلاقانه‌ی خود، مخاطبان را در لذت موسیقی غرق می‌کند.

همیشه قبل از مهمانی زمان زیادی را صرف مهیا کردن بهترین شرایط ممکن می‌کنیم. از خرید مواد غذایی و تنقلات گرفته تا تهیه آهنگ‌های مختلف و تهیه یک لیست آهنگ هیجان‌انگیز؛ دلیل این کارها حال خوب در مهمانی است. حال خوبی که باعث می‌شود روابط قوی‌تر شده و روابط جدید نیز بهتر شکل بگیرند. خارج از جو مهمانی و دلیلش که باعث تغییر حال و هوای مهمان‌ها می‌شود، آهنگ و موسیقی نیز نقش مهمی در پر رنگ کردن اتمسفر حال خوب کن ایفا می‌کند. یک موسیقی که به‌ دقت انتخاب ‌شده باشد و به‌علاوه به ‌خوبی پخش شود.

همه می‌دانیم برای لذت بیشتر موسیقی به نورپردازی و یک تیم حرفه‌ای هم نیاز داریم. تیمی که با یک تلفن، گوش شما را پر از نت‌های گوش‌خراش می‌کنند اما به هزینه‌اش می‌ارزد؟ شاید بله به شرطی که پای مراسم خاص مثل ازدواج در بین باشد، در غیر این صورت نسل جدید اسپیکرهای مهمانی بهترین انتخاب ما هستند. بلندگوهایی که همه این موارد را با هم و بدون هزینه اضافی در اختیار شما می‌گذارند.

بلندگوهای ال جی ایکس بومخوشبختانه این مدل بلندگوها به لطف ال ‌جی در ایران نیز پیدا می‌شوند. بلندگوهایی فوق پیشرفته با قابلیت‌های روز دنیا. بلندگوهای ال جی ایکس بوم (LG XBOOM) مدل CM9760 با 3300 وات قدرت، از تمامی رقبای خود پیشی می‌گیرد. علاوه بر 3300 وات خروجی، این سیستم صوتی مجهز به هشت اسپیکر 2.2 کاناله است که باعث می‌شود هرگونه آهنگی را زندگی کنید. بلندگوهای ال جی ایکس بوم از قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگری چون Smart DJ ،Auto EQ (اکولایزر خودکار)، سازگاری با بلوتوث و غیره نیز بهره می‌برند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

قابلیت‌های منحصربه‌فرد بلندگوهای ال جی ایکس بوم

قابلیت Smart DJ به ‌صورت خودکار و با استفاده از جلوه‌های صوتی مانند Flanger ،Phaser ،Chorus و Delay به میکس آهنگ‌ها پرداخته و از جلوه‌های Backspin، Crossfade و Beatbox هم برای هیجان بخشیدن به آن‌ها استفاده می‌کند. حالا می‌توانید DJ خودتان در خانه باشید! این قابلیت ویژه بلندگوهای ال جی ایکس بوم به شما اجازه می‌دهد موسیقی را در سطحی جدید تجربه کنید.

بلندگوهای ال جی ایکس بومهمچنین ویژگی DJ Pro به شما اجازه می‌دهد به معنای واقعی کلمه DJ شوید و با کنترل دستی، 12 نوع صدای مختلف از صدای جمعیت تا صدای آژیر به موسیقی خود اضافه کنید. اگر می‌خواهید تون آهنگ‌ها را با توجه به سبک آن‌ها تنظیم کنید، Auto EQ به شما اجازه انجام بدون دردسر و آسان این کار را خواهد داد. ال جی XBOOM به بلوتوث هم مجهز شده است و بنابراین می‌توانید بااتصال بی‌سیم از طریق گجت‌های مختلف (تا سه دستگاه به‌صورت هم‌زمان) از موسیقی لذت ببرید و دوستان شما می‌توانند یکی بعد از دیگری آهنگ موردعلاقه خود را از طریق این بلندگوها پخش کنند.

با همه این قابلیت‌های تغییر موسیقی اگر باز هم به دنبال امکان دیگری برای تغییر صدای خواننده هستید می‌توانید خود به‌جای او بخوانید! قابلیت Karaoke باعث می‌شود صدای خواننده در آهنگ تا آنجا که می‌شود حذف ‌شده و آهنگ در اختیار صدای شما قرار بگیرد. همچنین می‌توانید تنظیمات آهنگ را تغییر داده تا بیشتر با خواندن شما هماهنگ باشد.

بلندگوهای ال جی ایکس بومعلاوه بر این، رقص نور با استفاده از LEDهای تعبیه‌شده، بعد دیگری به سیستم‌های سینمای خانگی می‌افزاید. نور ‌LEDها با توجه به ریتم موسیقی تغییر کرده و به شما اجازه می‌دهد تا در کنار ظاهری زیباتر، به‌صورت بصری هم از موسیقی لذت ببرید؛ بنابراین اگر به دنبال سیستم سینمای خانگی قدرتمندی هستید، ما بلندگوهای ال جی ایکس بوم را به شما توصیه می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*