قیمت سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم

تاریخ عرضه و قیمت سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم مشخص شد

اگر شما هم منتظر عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 با صفحه نمایش 4K بودید، احتمالا اکنون ناامید شده‌اید؛ چرا که سامسونگ به احتمال زیاد از یک صفحه نمایش معمولی با وضوح QHD بر روی پرچمدار جدید خود استفاده خواهد کرد. با این حال یکی دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌ های هوشمند یعنی سونی قصد دارد پیش از سامسونگ به این قابلیت دست پیدا کند و محصول جدید خود را با صفحه نمایش 4K عرضه خواهد کرد. در نمایشگاه MWC 2017 اطلاعاتی از تاریخ عرضه و قیمت سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم منتشر شد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

نخستین گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4K، سونی اکسپریا زد 5 پرمیوم بود و اکنون سونی یک جانشین برای آن معرفی کرده است: اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium). محصول جدید سونی در اندازه 5.5 اینچی و با چیپست اسنپدراگون 835، پشتیبانی از محتوای HDR و حافظه 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و به سنسور دوربین 19 مگاپیکسلی جدیدی نیز مجهز شده است که توانایی خلق تصاویر صحنه آهسته خارق‌العاده‌ای را دارد.

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد پرمیومقیمت سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم و اکسپریا ایکس زد اس

با تمام این توانایی‌ها نباید انتظار داشت که محصول جدید سونی، ارزان‌قیمت باشد. اکسپریا ایکس زد پرمیوم در بهار امسال عرضه می‌شود و یک نسخه مخصوص آمریکا نیز خواهد داشت که قیمت این نسخه به زودی اعلام می‌شود. با توجه به اینکه گوشی اکسپریا ایکس زد اس که به صورت همزمان معرفی شده 699 دلار قیمت دارد، پیش‌بینی می‌شود که اکسپریا ایکس زد پرمیوم در زمان عرضه یعنی 5 آوریل با حداقل قیمت 799 دلار وارد بازار جهانی شود.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*