تاریخ عرضه و قیمت اکسپریا ایکس زد اس اعلام شد

احتمالا بعد از اتمام مراسم رونمایی از گوشی های جدید سونی در نمایشگاه MWC 2017، این اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) و نمایشگر 4K آن باشد که در مرکز توجهات قرار دارد. اما فراموش نکنید که یکی دیگر از اسمارت فون های مهم این برند ژاپنی در سال ۲۰۱۷ یعنی اکسپریا ایکس زد اس (Xperia XZs) نیز در این مراسم به روی صحنه رفت و هر دوی این محصولات قطعا جزو محبوب ترین اسمارت فون های سال جاری بازار انتخاب خواهند شد.

گوشی اکسپریا ایکس زد اس دارای ابعاد مناسبی برای حمل و نقل آسان است و علاوه بر برخورداری از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی (فول اچ دی) و طراحی مستطیلی که به راحتی در جیب جای می‌گیرد، از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام به عنوان مغز متفکر، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، بلندگوهای استریو، استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و البته سنسور ۱۹ مگاپیکسلی جدید سونی که امکان فیلم‌برداری به صورت صحنه آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بهره خواهد برد.

بنابراین مشاهده می‌کنید که اکسپریا ایکس زد اس در واقع یک گوشی هیبریدی است که از مشخصات متفاوتی که به دو دسته‌ی بالا رده و پرچمداران اندرویدی تعلق دارند، بهره می‌گیرد. اما خب از آنجایی که کمپانی سونی سازنده‌ی این دیوایس است، قیمت اکسپریا ایکس زد اس بیشتر به سمت محصولات پرچمدار تمایل دارد و شباهتی با محصولات متوسط بازار در‌ آن دیده نمی‌شود!

تاریخ عرضه و قیمت اکسپریا ایکس زد اس را بدانید

بر همین مبنا، سونی اعلام کرده است که قیمت اکسپریا ایکس زد اس معادل ۶۹۹ دلار تعیین شده و فروش آن در کشورهای مختلف از فصل بهار و ماه آوریل آغاز خواهد شد. این تقریبا همان قیمتی است که بر روی ال جی جی ۶ و احتمالا مدل پایه‌ی گلکسی اس ۸ سامسونگ مشاهده خواهیم کرد و از آنجا که تمام این محصولات در یک بازه‌ی زمانی تقریبا یکسان بر روی قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت، می‌توانیم بگوییم که دیوایس جدید سونی کار سختی برای موفقیت در بازار اندرویدی‌های بالا رده خواهد داشت.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*