تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 8

تماشا کنید : تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 8 یک ماه مانده به معرفی رسمی گوشی

همانطور که می‌دانید اکنون دنیای تکنولوژی شدیدا سرگرم نمایشگاه MWC 2017 است تا ببیند گوشی‌سازان دنیا چه محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند. یکی از مهمترین غایب‌های این نمایشگاه را باید پرچمدار سامسونگ از سری S دانست که همواره آن را در این رویداد در شهر بارسلون اسپانیا مشاهده می‌کردیم. سامسونگ برای اطمینان از ایمنی کامل این گوشی، زمان معرفی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) را به بیست و نهم مارس (نهم فروردین 96) موکول کرد. سامسونگ اکنون تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 8 را یک ماه مانده به رونمایی رسمی منتشر کرد، ویدیویی که می‌‌توان نتیجه‌ مهمی درباره نحوه طراحی گوشی از آن گرفت.

کاهش حاشیه‌ها به حداقل ممکن در تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 8 مشهود است

از قرار معلوم سامسونگ دستگاه بزرگی را با نام گلکسی اس 8 رونمایی خواهد کرد که همانند ال جی جی 6، دارای حاشیه‌های فوق‌العاده پایینی بوده و تعریف ما از گوشی هوشمند تغییر خواهد داد. باید اعتراف کنیم شایعات مرتبط با پرچمدار بعدی سامسونگ اعم از زمان معرفی و ریز به ریز مشخصات آن، از هر گوشی دیگری بیشتر هستند؛ استفاده از برترین چیپست کوالکام تا به امروز یعنی اسنپدراگون 835، عرضه در دو مدل دارای طراحی منحنی، تجهیزشدن به دستیار هوشمند سامسونگ با نام Bixby و استفاده از حسگر اثر انگشت نوری را باید گوشه‌ای از شایعات پیرامون این گوشی دانست.

مورد دیگری که امروز درباره گلکسی اس 8 متوجه شدیم، عرضه هدفون‌های AKG در داخل جعبه گوشی است که شدیدا توجه طرفداران موسیقی را به سمت خود جلب خواهد کرد. همانطور که از تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 8 مشخص است، سامسونگ تصمیم دارد تا در محصول جدید، تعریف کاربران از گوشی موبایل را تغییر دهد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*