گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت معرفی شد

گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت معرفی شد

با توجه به این که این روزها برخورداری از یک تلفن همراه هوشمند در میان نوجوانان و جوانان به امری عادی تبدیل شده است، بسیاری از کمپانی‌ها تلاش می‌کنند که این بازار گسترده را مورد هدف قرار بدهند. کمپانی زد تی ای نیز به تازگی از گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت (ZTE Blade V8 Lite) رونمایی به عمل آورده و ادعا می‌کند که اسمارت فون جدید خود را برای این بازار عرضه کرده است.

البته دقیقا مشخص نیست که تفاوت این دیوایس با دیگر گوشی های هوشمند چیست که آن را به محصولی مناسب نوجوانان و جوانان تبدیل می‌کند، اما احتمالا قیمت «بسیار مناسب» قرار است مهم‌ترین بخش این تفاوت باشد. هرچند که کمپانی سازنده هنوز قیمت زد تی ای بلید وی 8 لایت را به طور دقیق مشخص نکرده، اما قطعا با توجه به این توضیح، انتظار داریم که یک قیمت کاملا قابل دسترسی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت معرفی شد

مشخصات گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت

گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت معرفی شد

از حیث مشخصات سخت افزاری، زد تی ای بلید وی 8 لایت از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MTK ۶۷۵۰ مدیاتک برخوردار است و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اج دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و یک باتری نه چندان قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان دیگر مشخصات فنی آن به شمار می‌روند.

گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت معرفی شد

قرار است سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به طور پیشفرض بر روی این دیوایس نصب باشد و یک سنسور تشخیص اثر انگشت نیز برای تایید هویت کاربران در آن تعبیه شده است. گفتنی است که در فاز اول، گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت در کشورهای ایتالیا، اسپانیا و آلمان عرضه خواهد شد و هنوز صحبتی درباره‌ی فروش آن در دیگر کشورهای جهان به میان نیامده است.

گوشی زد تی ای بلید وی 8 لایت معرفی شد

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*