ویدیوی گلکسی اس 8

نخستین ویدیوی گلکسی اس 8 سامسونگ لو رفت !

اگرچه بخش اعظمی از توجه دنیای تکنولوژی اکنون بر روی نمایشگاه MWC 2017 و جدیدترین گوشی های هوشمند برترین شرکت‌های دنیا متمرکز شده است، اما نمی‌توان از اخبار خارج از شهر بارسلون اسپانیا چشم‌پوشی کرد. همانطور که می‌دانید برخلاف روال سال‌های گذشته، امسال در مهمترین رویداد دنیای موبایل، پرچمدار سامسونگ غایب است و شرکت سازنده تصمیم دارد تا این گوشی را در تاریخ بیست و نهم مارس (نهم فروردین 96) در مراسمی جداگانه رونمایی کند. روز گذشته شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی پرچمدار جدید سامسونگ بودیم و حالا با گذشت یک روز، اکنون می‌توانیم به تماشای نخستین نخستین ویدیوی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus) بنشینیم.

در جدیدترین اطلاعات فاش شده پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ، اکنون شاهد اولین ویدیوی گلکسی اس 8 هستیم که ظاهر این گوشی را در دنیای واقعی نمایش می‌دهد، چرا که تاکنون همه چیز بر اساس حدس و گمان و رندرهای کامپیوتری بوده است. اگرچه این ویدیو تقریبا کوتاه است، اما اطلاعات خوبی به ما را درباره گوشی می‌دهد.

از ویدیوی گلکسی اس 8 به واقعی‌بودن شایعات پیشین درباره نحوه طراحی گوشی پی می‌بریم

تا پیش از این تنها توانسته بودیم نگاهی اجمالی بر رابط کاربری دو نسخه گلکسی اس 8 داشته باشیم، اما اکنون به لطف ویدیوی به بیرون درز کرده جدید می‌توان ظاهر نرم افزاری آن‌ها را به طور تمام صفحه مشاهده کرد. همانطور که انتظار داشتیم دکمه‌ها بر روی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند، اما شباهتی با دکمه‌های پیشفرض اندروید ندارند. در ویدیوی گلکسی اس 8 همچنین لانچر TouchWiz چشم‌نوازی می‌کند که از قرار معلوم تغییر خاصی را به خود در مقایسه با گلکسی اس 7 ندیده است. خوشبختانه در این ویدیو هر دو گوشی کنار یکدیگر قرار داشته و می‌توانیم نگاهی کوتاه بر گلکسی اس 8 پلاس نیز داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*