نمایش دوربین 360 درجه سه بعدی سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 اسپانیا

نمایش دوربین 360 درجه سه بعدی سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 اسپانیا

سامسونگ دو سال پیش بود که برای اولین بار از دوربین 360 درجه سه بعدی خود تحت پروژه‌ی Project Beyond رونمایی کرد. این محصول از هفده دوربین فول اچ دی با لنزهای زاویه‌باز برخوردار بود که با قرار گرفتن بر روی یک پلتفرم با قابلیت تغییر شکل، امکانات جذابی را در اختیار تصویربرداران قرار می‌داد. حالا ساعاتی پیش و در جریان نمایشگاه MWC 2017، سامسونگ از دومین کانسپت این محصول که از قابلیت‌های ارتقایافته‌ای برخوردار است، رونمایی کرد.

نسل جدید این دوربین دارای امکانات بهبودیافته‌ای نسبت به کانسپت قبلی است و سامسونگ تصمیم گرفته است آن را با نام 3D 360 Camera معرفی کند. یک دوربین به مجموع دوربین‌های این محصول اضافه شده و حالا کاربران ۱۸ دوربین، در کنار یک پد مخصوص برای کنترل کردن رابط کاربری دوربین و یک نمایشگر در قسمت بالایی دیوایس را مشاهده خواهند کرد؛ افزوده شدن میکروفون 6ea نیز به کانسپت جدید این پروژه اجازه می‌دهد صدای اطراف را به صورت فراگیر و ۳۶۰ درجه ضبط کنند.

نمایش دوربین 360 درجه سه بعدی سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 اسپانیا

از تواناهایی کانسپت دوم دوربین 360 درجه سه بعدی سامسونگ این است که قادر به ضبط فیلم‌های باکیفیت به صورت ۲ و ۳ بعدی و در حالت ۳۶۰ درجه و البته استریم همزمان آنها به طور زنده خواهد بود. یک درگاه برای ورود کارت حافظه و یک پورت برای اتصال کابل رابط به کامپیوتر برای آن تعبیه شده است. این محصول کاربردی به سبب برخورداری از استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، هم در محیط داخل خانه و هم در فضاهای باز قابل استفاده است و کاربران می‌توانند با اتصال حافظه‌ی اس اس دی و باتری جانبی به آن، مدت زمان تصویربرداری خود را افزایش دهند.

نمایش دوربین 360 درجه سه بعدی سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 اسپانیا

تاریخ عرضه‌ای دوربین 360 درجه سه بعدی سامسونگ برای وجود ندارد

گفتنی است که دوربین 360 درجه سه بعدی سامسونگ که در این مطلب به آن پرداختیم، هنوز در حد یک محصول مفهومی است و قیمت و تاریخ عرضه‌‌ی آن برای کاربران عمومی اعلام نشده است. در حال حاضر اگر کاربران بخواهند یک دوربین ۳۶۰ درجه از این برند کره‌ای خریداری کنند، می‌توانند به سراغ دوربین گیر ۳۶۰ بروند که با قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش می‌رسد و کاربران می‌توانند آن را به تلفن همراه هوشمند خود نیز متصل کنند.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*