ویدیو و تصاویر گلکسی اس 8

لو رفتن مجدد ویدیو و تصاویر گلکسی اس 8 ؛ شایعات به واقعیت تبدیل شدند

این روزها نگاه کاربران به شهر بارسلون اسپانیا، محل برگزاری نمایشگاه MWC 2017 دوخته شده و اگرچه پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) غایب بزرگ این رویداد است، اما هیاهوی زیادی را در همین چند روز در دنیای تکنولوژی به راه انداخته است. روز گذشته شاهد تیز تبلیغاتی گلکسی اس 8 بودیم. امروز لو رفتن ویدیویی از این پرچمدار در رسانه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد و هنوز چند ساعت از این حادثه نگذشته، شاهد انتشار مجدد ویدیو و تصاویر گلکسی اس 8 هستیم.

اگرچه یک ماه تا زمان رویداد سامسونگ (بیست و نهم مارس مصادف با نهم فروردین 96) برای معرفی پرچمدار جدیدش باقی مانده است، اما آنطور که پیداست دیگر چیز مخفی درباره این گوشی باقی نمانده است! مدتی قبل نیز شاهد فاش شدن کامل مشخصات گلکسی اس 8 و همچنین گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) بودیم.

ویدیو و تصاویر گلکسی اس 8 چیز دیگری برای لو رفتن باقی نگذاشته‌اند!

بعد از مدت‌ها حدس و گمان و تکیه بر رندرهای کامپیوتری، جدیدترین ویدیو و تصاویر گلکسی اس 8، تقریبا همه چیز را درباره نحوه طراحی این گوشی به ما اعلام می‌کنند. همانطور که تاکنون نیز شایعات بر آن تاکید فراوانی داشتند، گلکسی اس 8 با حاشیه‌های بسیار نازکی طراحی شده و به دلیل حذف تنها کلید فیزیکی موجود بر روی گوشی های پیشین، اکنون حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شده است. یکی از رقیب‌های جدی این گوشی در سبک طراحی بدنه را باید ال جی جی 6 (LG G6) دانست که روز قبل و در جریان نمایشگاه MWC معرفی شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این ویدیو و تصاویر گلکسی اس 8 واقعیت داشته و یک ماه مانده به معرفی گوشی، همه چیز درباره آن مشخص شده است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه قد ماساده ایم هی دم از لو دادن نمیدونم این ودیو اون تصویر اون اطلاعات میزنن کارخودشونه اخه اسنادمحرمانه ای که نیست که دیگه اوبره یک ماه مونده تامعرفی اس۸شون براهمین چند روزمانده هی دم ازلودادن میزنن موندیم خدایش بااین کلمه لو و سامسونگ