بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017 را بشناسید

به سومین روز از برگزاری کنگره جهانی موبایل رسیدیم و طی این مدت شاهد رونمایی از چند گوشی جدید با سبک و سیاقی متفاوت و در رده‌های مختلف بودیم. در این مراسم شاهد رونمایی از گوشی هوشمند ال جی جی 6 (LG G6) بودیم، زمان رونمایی از گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) اعلام شد، هواوی از دو پرچمدار جدید خود رونمایی کرد، نوکیا با سه گوشی اندرویدی جدید و نسخه 2017 گوشی 3310 و همچنین سونی با نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود پا به این نمایشگاه گذاشتند. اگر شما این مراسم را از دست داده‌اید، در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017 بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ال جی جی 6

تلفنی که باید سال قبل جای جی 5 معرفی می‌شد

بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

  • نمایشگر 5.7 اینچی و نسبت ابعاد صفحه به بدنه 78.6 درصدی – دالبی ویژن – HDR 10
  • اسنپدراگون 821 – رم 4 گیگابایت – حافظه 32 گیگابایت
  • تاییدیه IP68– مقاومت در برابر آب تا عمق 1 متری و به مدت 30 دقیقه
  • دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی اصلی – دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • درگاه USB نوع C
  • باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی جدانشدنی
ال جی جی 6 ، یکی از مهم‌ترین و بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

بدون شک G6 یکی از بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017 است. صدها قابلیت جدید به این پرچمدار جدید اضافه شده است، اما مهم‌ترین آن‌ها حضور یک نمایشگر 5.7 اینچی که اینک قدبلندتر و باریک‌تر شده همراه با یک نسبت ابعاد جدید 2:1 بود. ال جی موفق شده به خوبی نمایشگر را در بدنه‌ی گوشی مدیریت کند و یک نمایشگر بزرگتر را در بدنه‌ای هم اندازه با ال جی جی 5 جای دهد.

در رابط کاربری این گوشی نیز تغییرات زیادی به وجود آمده است و ال جی از نرم افزار جدید LG UX 6.0 بر روی این گوشی رونمایی کرد. این تلفن هوشمند از سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا بهره می‌برد و اجازه می‌دهد کاربران عکس‌های گرفته شده در اپلیکیشن دوربین را بزرگتر مشاهده کنند، قرار ملاقات‌های بیشتری را در تقویم ببینند، بهتر ایمیل خود را مدیریت کنند و اطلاعات بیشتری را در اختیار داشته باشند.

هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

حالت عکاسی پرتره اینبار در یک گوشی غیر آیفون

بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

  • نمایشگر 5.1 اینچی با وضوح فول اچ دی و نسبت ابعاد به بدنه 71.2 درصدی
  • تراشه کایرین 950 – رم 4 گیگابایتی – حافظه 64 گیگابایت
  • دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی مونوکروم و 13 مگاپیکسلی رنگی ، افکت بوکه – دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • درگاه USB نوع C
  • باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی جدانشدنی

هواوی پی 10 (Huawei P10) و پی 10 پلاس از طراحی شیک و دوربین دوگانه کالیبره شده توسط شرکت لایکا برخوردار است. هواوی از متریال خاصی برای طراحی این گوشی استفاده کرده است که علیرغم براق بودن و درخشندگی، به راحتی جای انگشت شما بر روی آن نمی‌ماند. در بخش دوربین نیز این دو گوشی از نرم افزار جدیدی برخوردارند. این نرم افزار اینک از حالت پرتره مشابه حالت موجود در نرم افزار دوربین آیفون 7 پلاس برخوردار است که با تار کردن اطراف سوژه مد نظر، باعث زیباتر شدن تصویر نهایی می‌شود.

هواوی پی 10 همچنین از نظر عمر باتری نیز بزرگانی همچون آیفون 7 و گلکسی اس 7 را شکست می‌دهد. کاربران عادی می‌توانند با هر بار شارژ 1 روز و 8 ساعت از این گوشی استفاده کنند و این درحالیست که کاربران پر استفاده نیز می‌توانند چیزی در حدود 1 روز و 3 ساعت از آن بهره ببرند که به مراتب می‌تواند از گوشی های مذکور آمار بهتری باشد.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

یک گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 با نمایشگر 4K

بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

  • نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 4K– تکنولوژی تریلومینوس و X-Reality Engine– نسبت ابعاد به بدنه 69.4 اینچ
  • چیپست اسنپدراگون 835 – رم 4 گیگابایت – حافظه 64 گیگابایت
  • دوربین 19 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه – دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی
  • درگاه USB نوع C
  • باتری 3230 میلی‌آمپری

سونی به عرضه زود هنگام گوشی های جدید خود عادت کرده است. آن‌ها 6 ماه پیش بود که از گوشی های اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) و اکسپریا ایکس کامپکت (Sony Xperia X Compact) و حالا با حضور در نمایشگاه MWC 2017 از نسل جدید این گوشی‌ها رونمایی کردند. مهم‌ترین گوشی رونمایی شده توسط این شرکت، گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم بود. بی‌شک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) نیز یکی دیگر از بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017 است.

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فوق‌العاده بالای 4K بهره می‌برد و نخستین گوشی هوشمندی است که از چیپست اسنپدراگون 835 برخوردار خواهد بود. جنس قاب پشتی آن مثل مدل اکسپریا زد 5 پریمیوم، از جنس شیشه و به شکل آینه‌ای است که زیبایی خاصی را به آن می‌بخشد، اما به شدت مستعد ماندگاری اثر انگشت کاربر خواهد بود. دوربین 19 مگاپیکسلی اصلی این گوشی قادر به ضبط ویدیوهایی اولترا اسلوموشن با نرخ 960 فریم در ثانیه است که می‌تواند آن را یکی از قدرتمندترین‌ها در این زمینه کند. این گوشی همچنین به سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا مجهز است.

بلک بری کی وان

یک کیبورد تمام QWERTY جذاب با قابلیت‌هایی فراوان

بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

  • نمایشگر 4.5 اینچی با وضوح 1080×1620 پیکسل و نسبت ابعاد 55.6 اینچی
  • اسنپدراگون 625 – رم 3 گیگابایت – حافظه 32 گیگابایت
  • دوربین 12 مگاپیکسلی – دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • درگاه USB نوع C
  • باتری 3505 میلی‌آمپر ساعتی

گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) یک گوشی میان رده کاملا رو به بالا است که هیچ چیزی از پرچمداران کم ندارد. گوشی جدید شرکت بلک بری از یک قاب پشتی جدیدی بهره می‌برد که بر خلاف سایر گوشی های فلزی بازار، از یک متریال پلاستیکی بسیار باکیفیت و کاملا متفاوت ساخته شده است. بلک بری KEYone را باید تلفیقی از گوشی های قدیمی و گوشی های مدرن این شرکت بدانیم که حالا همراه با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا از آن رونماییی شده است.

سنسور دوربین به کار رفته در این گوشی، مشابه سنسور دوربین گوشی های گوگل پیکسل است که چندی پیش بیشترین امتیاز را در بین دوربین گوشی های هوشمند جهان به نام خود ثبت کرده بود. همچنین یک باتری 3505 میلی‌آمپری همراه با نسخه 3 تکنولوژی شارژ سریع کوالکام راحتی شارژ گوشی و حفظ طولانی آن را تضمین خواهند کرد.

نوکیا 3310 جدید و نوکیا 6

بازگشت قهرمان

بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

سرانجام نوکیا به جمع سازندگان گوشی های هوشمند بازار بازگشت. آن‌ها از زمانی که آیفون ها وارد بازار شدند با بازار گوشی های هوشمند خداحافظی کردند و حالا تحت انحصار شرکت HMD Global با خود برند نوکیا پا به عرصه گذاشته‌اند. این شرکت فنلاندی در کنگره جهانی موبایل نیز حضور پیدا کرد و از تازه‌ترین دستاوردهای خود رونمایی کرد.

بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

نوکیا 6

گوشی میان رده اندرویدی نوکیا 6 (Nokia 6) که چندی پیش در چین رونمایی شده بود و حالا شاهد رونمایی از آن در نمایشگاه MWC 2017 بودیم. علاوه بر این، یکی دیگر از گوشی های جذاب معرفی شده نوکیا در این نمایشگاه، نسخه جدید گوشی Nokia 3310 بود که اینک بهبودیافته‌تر از گذشته پا به میدان خواهد گذاشت. هرچند این گوشی هوشمند نیست، اما با قابلیت‌های جذابی همچون بازی Snake و قابلیت ماندگاری 1 ماه در حالت آماده باش، می‌تواند تداعی کننده خاطرات خوب دوران قدیم باشد.

نوکیا همچنین از دو گوشی اندرویدی رده ابتدایی به نام‌های نوکیا 5 و نوکیا 3 نیز رونمایی کرد.

موتو جی 5

بهترین گوشی مقرون به صرفه جدید؟

بهترین گوشی های نمایشگاه MWC 2017

  • نمایشگر 5.0 اینچی 1080×1920 پیکسلی با نسبت ابعاد 65.4 درصد
  • چیپست اسنپدراگون 430 – رم 3 گیگابایت – حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • دوربین 13مگاپیکسلی – دورلین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • درگاه میکرو USB
  • باتری 2800 میلی‌آمپری

موتو جی 5 نام یک گوشی میان رده مناسب ساخت شرکت موتورولا است که در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی شد. این گوشی که از مشخصاتی کاملا میان رده برخوردار است، دارای یک اسکنر اثر انگشت، اندروید 7 نوقا، دوربین مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه است.

این گوشی از یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، چیپست اسنپدراگون 430 و یک رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد. به جرات می‌توان گفت موتو جی را باید یکی از بهترین گوشی های میان رده‌ای رو به پایین بازار دانست.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*