قلم هوشمند S Pen

قلم هوشمند S Pen با طراحی نوستالژیک ، ماحصل همکاری سامسونگ و استدلر

بعد از معرفی گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) در نمایشگاه MWC 2017، نسخه‌ جدید از قلم هوشمند S Pen با اندازه‌ای بزرگتر نیز همراه با آن پیش روی کاربران قرار گرفت. بعد از گذشت یک روز، حالا شاهد انتشار اطلاعاتی جدید از نمایشگاه موبایل بارسلون در رابطه با همکاری سامسونگ با کمپانی استدلر (Staedtler) هستیم. اما برنامه جدید این غول کره‌ای برای کاربران چیست؟

قلم هوشمند S Pen با طرح مداد نوستالژیک استدلر

بنابر اطلاعات منتشرشده، قرار است نسخه‌ای جدید و دیجیتالی از قلم هوشمند S Pen با ظاهری شبیه به مدادهای قدیمی نوریس (Staedtler Noris) روانه بازار شود، مدادی که شاید چندین نسل از مردم با آن خاطره داشته باشند.

اولین‌بار در سال 1901 بود که مداد نوریس توسط استدلر معرفی شد، اما طراحی ارگونومی و ظاهر دوست‌داشتنی آن حتی با گذشت یک قرن تغییر نکرد. اینکه نسخه دیجیتالی این مداد چه طراحی و قیمتی دارد، هنوز مشخص نشده و امیدواریم طی روزهای آینده، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

قلم هوشمند S Pen

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی