والپیپرهای ال جی جی 6 را از اینجا دانلود کنید

والپیپرهای ال جی جی 6 را از اینجا دانلود کنید

همان‌طور که می‌دانید، اخیرا ال جی از پرچمدار سال 2017 خود در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرده است. امکانات محصول جدید این کمپانی نسبت به مدل‌های قبل از آن چشمگیرتر شده و با صفحه نمایش 5.7 اینچی به همراه بدنه‌ای با گوشه‌های گرد و درخشان -که این درخشندگی به رابط کاربری آن نیز ختم شده- دل طرفداران را ربوده است. در ادامه با دانلود والپیپرهای ال جی جی 6 (LG G6)، پرچمدار جدید کره‌ای‌ها با ما همراه شوید.

والپیپرهای ال جی جی 6 تصاویری کاملا سازگار با طراحی گوشی هستند؛ برخی از آنها رنگ‌هایی کاملا زنده داشته که طرح‌هایی لطیف و زیبا در آنها به کار رفته است، در حالی که دیگر تصاویر، با تاکید بر تصاویر مینیمالیستی و بافت‌های ظریف طراحی شده‌اند.

قطعا والپیپرهای ال جی جی 6 بهترین انتخاب برای همسان‌سازی بدنه با صفحه نمایش گوشی بوده و جلوه خاصی به بهترین محصول ال جی داده‌اند. اگرچه هنوز زمان زیادی برای عرضه این محصول و قرار گرفتن آن در پشت ویترین فروشگاه‌ها مانده، اما حتما شما نیز مانند بسیاری دیگر از کاربران، از دیدن تصاویر پس زمینه G6 پیش از خرید آن لذت خواهید برد. این تصاویر بسیار باکیفیت بوده و در رزولوشن بالایی طراحی شده‌اند.

شاید تصاویر کمی بلند و باریک به نظر برسند، اما قطعا با نمایشگر ال جی جی 6 با نسبت ابعاد 9:18 سازگاری کاملی خواهند داشت و صفحه نمایش را به طور کامل خواهند پوشاند. والپیپرهای ال جی جی 6 به اندازه کافی بزرگ هستند (رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل) و می‌توانند برای گوشی هوشمند شما مناسب باشند.

در ابتدا پیش‌نمایشی از این کاغذ دیواری ها را در قالب یک گالری با کیفیت پایین‌تر مشاهده خواهید کرد. برای دانلود والپیپرهای ال جی جی 6 در اندازه واقعی، به این لینک مراجعه کنید.

گالری تصاویر والپیپرهای ال جی جی 6

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*