مدل جدید لپ تاپ پورشه دیزاین شبیه به سرفیس بوکی است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد!

مدل جدید لپ تاپ پورشه دیزاین شبیه به سرفیس بوکی است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد!

دقایقی پیش و در جریان نمایشگاه MWC 2017 در بارسلون اسپانیا، گروه آلمانی پورشه دیزاین (Porsche Design) از مدل جدید لپ تاپ های خود رونمایی کرده‌اند. این لپ تاپ جدید که از نوع محصولات هیبریدی (با قابلیت جدا شدن نمایشگر و تبدیل شدن به تبلت) است، بوک وان (Book One) نام گرفته است و احتمالا با تماشای تصاویر آن، شما هم به یاد سرفیس بوک های مایکروسافت خواهید افتاد.

از مشخصاتی که برای مدل بوک وان لپ تاپ پورشه دیزاین برشمرده شده است، می‌توانیم به نمایشگر ۱۳.۳ اینچی لمسی با رزولوشن کواد اچ دی، پردازنده‌ی Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اس اس ادی، برخورداری از دو پورت یو اس بی نوع سی، دو پورت یو اس بی ۳.۰، یک پورت یو اس بی نوع سی با پشتیبانی از کابل‌های تاندر بولت ۳، تاچ پد با دقت بالا و البته کیبورد با نور پس زمینه اشاره داشته باشیم.

مدل جدید لپ تاپ پورشه دیزاین شبیه به سرفیس بوکی است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد!

لپ تاپ بوک وان پورشه دیزاین از یک قلم دیجیتالی نیز برخوردار است که دارای خاصیت آهنربایی بوده و مشابه طراحی‌ای که در سری سرفیس دیده بودیم، به سمت راست بدنه می‌چسبد. گفتنی است که روند طراحی و جای‌گذاری قطعات سخت افزاری این نوت بوک توسط کمپانی Quanta صورت گرفته است؛ برندی که پیش از این نیز در تبلت‌های آمازون فایر، این وظیفه را بر عهده داشته است. ساشا سگن (Sascha Segan) درباره‌ی این محصول می‌گوید که “مدل جدید لپ تاپ پورشه دیزاین از اینتل، ویندوز و Quanta تشکیل شده است”.

تفاوت اصلی مدل بوک وان لپ تاپ پورشه دیزاین با سرفیس بوک

مدل جدید لپ تاپ پورشه دیزاین شبیه به سرفیس بوکی است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد!

البته صرف نظر از لوگوی پورشه دیزاین که از هر جهتی بر روی بدنه‌ی دیوایس می‌درخشد و امکان ندارد آن را از دست بدهید، طراحی محوری برای نمایشگر، مهم‌ترین تفاوت بین لپ تاپ بوک وان این برند آلمانی با سرفیس بوک مایکروسافت است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نمایشگر بوک وان که قابل جدا شدن از بدنه نیز خواهد بود، می‌تواند به دور محور خود گردش کند و به صورت ۳۶۰ درجه و در زوایای مختلف به ایفای نقش بپردازد؛ قابلیتی که در محصولات سری سرفیس بوک اهالی ردموند دیده نمی‌شود.

پورشه دیزاین قیمت ۲۴۹۵ دلاری را برای این محصول در نظر گرفته و قرار است از ماه آوریل، عرضه‌ی آن در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا آغاز شود. البته به نسبت مشخصات سخت افزاری و در مقایسه با سرفیس بوک مایکروسافت، این محصول گران‌تر خواهد بود، اما با توجه به لوکس بودن این برند و طراحی متفاوتی که پورشه دیزاین برای نمایشگر و بدنه‌ی بوک وان در نظر گرفته است، ممکن است که تعدادی از کاربران آن را به ساخته‌ی مایکروسافت ترجیح دهند.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*