گوشی جدید بلک بری

تصاویر گوشی جدید بلک بری در دنیای واقعی منتشر شد

درحالی که شرکت چینی TCL اینک وظیفه‌ی طراحی، توسعه و تولید گوشی های بلک بری را در سطح جهانی در اختیار دارد، مکان‌های مشخصی هستند که در آن بلک بری مجوز راه اندازی گوشی هایش را صادر کرده است. اندونزی یکی از بازارهای محبوب برای بلک بری است و این کمپانی قصد دارد حتی بیش از پیش فعالیت خود در این مکان را گسترش دهد. بهترین راه برای گسترش، سپردن طراحی و توزیع گوشی های بلک بری به یک شرکت اندونزیایی است.

چند ماه پیش دو شرکت PT BB Merah Putit و بلک بری قرارداد همکاری جدیدی را به امضا رساندند که به این شرکت اجازه‌ی عرضه گوشی های این کمپانی کانادایی را در اندونزی می‌دهد.یکی از نخستین گوشی هایی که می‌تواند به این بازار برسد، گوشی جدید بلک بری با شماره مدل BBC100-1 است. شب گذشته دو تصویر جدید از این گوشی به بیرون درز پیدا کرد که دو نمای جلویی و پشتی این گوشی را در دنیای واقعی به تصویر می‌کشد. علاوه بر این اطلاعات مختلفی از این گوشی جدید بلک بری به بیرون درز پیدا کرده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. در ابتدا، بیایید تصویر این گوشی را مشاهده کنیم.

گوشی جدید بلک بری

مشخصات فنی گوشی جدید بلک بری

این گوشی از یک چیپست اسنپدراگون 425 با پردازنده 1.4 گیگاهرتزی، رم 4 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی بهره می‌برد. یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح HD بر روی پنل جلویی آن تعبیه شده است. علاوه بر این باید به حضور یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان توسط گوشی جدید بلک بری اشاره کرد.

در حال حاضر متاسفانه اطلاعات بیشتری از گوشی BBC100-1 در دست نیست. همچنین مشخص نیست بلک بری این گوشی میان رده جدید خود را آیا به سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد کرد و یا منحصر به بازار کشور اندونزی خواهد بود! هر چه که هست، بلک بری به دنبال گرفتن بازار میان رده‌ها است و از بازار گوشی های بالارده ناامید شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*