گوشی جی ام 6 معرفی شد؛ اندروید وان، فلاش سلفی و سنسور اثر انگشت

گوشی جی ام 6 معرفی شد؛ یک اندروید وان دیگر با فلاش سلفی و سنسور اثر انگشت

دقایقی پیش شاهد رونمایی از یک محصول جدید مجهز به اندروید وان (Android One) بر پایه اندروید 7 نوقا در نمایشگاه MWC 2017 بودیم؛ گوشی جی ام 6 ساخت کمپانی ترکی جنرال موبایل (General Mobile) است که به پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک MT6737T با فرکانس 1.5 گیگاهرتز مجهز بوده و صفحه نمایشی 5 اینچی با کیفیت تصویر HD دارد.

مشخصات گوشی جی ام 6

از دیگر مشخصات گوشی جی ام 6 می‌توان به رم 3 گیگابایتی به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. مجموعه دوربین این محصول نیز از یک دوربین عقب با رزولوشن 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش تشکیل شده است. اسمارت فون جدید شرکت جنرال موبایل دارای ابعادی 144 در 71.3 در 8.6 میلیمتری‌ست و 150 گرم وزن دارد. جی ام 6 اندروید 7.0 نوقا را اجرا کرده و زیر قاب پشتی آن نیز یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی در حال انجام وظیفه است. سنسور اثر انگشت GM6 نیز در دل دکمه هوم گوشی تعبیه شده و نقش مهمی در امنیت کل سیستم دارد.

گوشی جی ام 6 معرفی شد؛ اندروید وان، فلاش سلفی و سنسور اثر انگشت

تا این لحظه، اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این محصول در دست نیست. اما به محض انتشار اخبار جدید، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*