موجود دریایی مرموز

کشف یک موجود دریایی مرموز و عجیب در سواحل فیلیپین + ویدیو

هفته گذشته مردم منطقه “Barangay Poblacion” از پیدا شدن یک موجود دریایی مرموز و سفیدرنگ در سواحل جزیره دیناگات (Dinagat Island) کشور فیلیپین خبر دادند. همزمان با انتشار این اخبار، بسیاری از مردم نیز این موجود بزرگ را سوژه مناسبی برای تصاویر سلفی و ویدیوهای اختصاصی خود انتخاب کردند.

بنابر نظر بیشتر افراد حاضر در محل، این جانور بزرگ و پشمالو، نوعی گاو دریایی است، در حالی‌که برخی افراد آن را شبیه سگ گله انگلیسی (Old English Sheepdog) می‌دانند. اما ما واقعا با چه چیزی رو به رو هستیم؟

موجود دریایی مرموز پیداشده در سواحل فیلیپین درواقع لاشه یک وال است

درابتدا کارشناسان اداره شیلات و منابع آبزی تصور می‌کردند که این موجود دریایی مرموز، یک گاو دریایی است. اما با انجام آزمایش‌های بیشتر روی این جانور 6 متری (20 فوتی)، مشخص شد که ما با لاشه یک وال بزرگ رو به رو هستیم که مراحل پیشرفته‌ای از تجزیه شدن را پشت سر می‌گذارد. هرچند، هنوز گونه این وال معلوم نشده است. همچنین نمونه‌هایی از لاشه این وال برای آزمایشگاه “BFAR-Manila” ارسال شده تا علت مرگ آن مشخص شود.

اگرچه امکان مرگ وال‌ها به دلایل مختلفی مثل برخورد با یک کشتی وجود دارد، اما مردم منطقه نسبت به پیدا شدن آن پس از زلزله 6.7 ریشتری “Surigao City”، ابراز نگرانی کرده و آن را نشانه‌ای بد می‌دانند.

درادامه می‌توانید یکی از ویدیوهای منتشرشده از این وال را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*