هرم در مریخ

ادعای وجود هرم در مریخ در پی انتشار اسناد محرمانه سازمان سیا

مریخ یا سیاره‌ی سرخ،‌ در طول تاریخ سوژه‌ای جذاب برای داستان‌های علمی و تخیلی و همچنین فیلم‌های این سبک بوده است. به تازگی و در پی انتشار اسنادی محرمانه از سازمان CIA، ادعای وجود هرم در مریخ و تمدن هایی باستانی مطرح شده و توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

بسیاری بر این باورند که سیاره‌ی سرخ در گذشته میزبان حیات بوده و اکتشافات اخیر در این سیاره گمانه زنی‌ها را بیش از پیش قوت می‌بخشد. آیا واقعا سیاره‌ی سرخ همواره سطحی همانند کویر داشته و هیچ‌گاه پذیرای گونه‌ای هوشمند از موجودات نبوده است؟ اگر شایعه‌ی وجود هرم در مریخ واقعیت داشته باشد، می‌توان اینطور نتیجه گرفت که سیاره‌ی مریخ در زمان‌هایی دور، پذیرای حیات و سرزمین تمدن‌هایی باستانی بوده است. اسنادی که به تازگی از سوی سازمان سیا (CIA)‌ منتشر شده‌اند،‌ حقایقی جدید و بسیار جذاب را فاش می‌کنند. این سند که به تاریخ 22 مه سال 1984 باز می‌گردد،‌ به وجود سازه‌هایی مگالیتیک (سازه‌های سنگی بسیار بزرگ)،‌ اهرام (مشابه اهرام مصر) و موجوداتی بلند قد در این سیاره اشاره کرده است!

در ماه ژانویه،‌ سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده آمریکا (CIA)،‌ تعداد بیش از 12 میلیون برگه‌ی مربوط به اسناد محرمانه را به صورت آنلاین منتشر کرد. در میان این اسناد،‌ یوفولوژیست ها به آزمایشی بسیار جذاب در زمینه آزمایش های ماوراءالطبیعه دست پیدا کردند که جزئیاتی خارق العاده را از سیاره مریخ فاش می کند. در طول این آزمایش عجیب و غریب، فردی از زمین به صورت ذهنی با سیاره مریخ ارتباط برقرار کرده است. در کمال ناباوری او از وجود هرم در مریخ خبر می‌دهد!

این سند با عنوان “Exploration of Mars” معادل واژه فارسی “اکتشاف در مریخ”‌ نامگذاری شده است. محتویات آن شامل یک رونوشت از آزمایش رسمی CIA در مختصاتی دقیق از سیاره مریخ است. 40.89 درجه شمالی و 9.55 درجه غربی.

آیا می‌توان وجود هرم در مریخ و تمدن‌های باستانی در آن را ثابت کرد؟!

آن طور که در این گزارش آمده است، سازمان CIA با استفاده از یک آزمایش ذهنی از فردی با قدرت‌های ویژه در این زمینه،‌ به اطلاعاتی دقیق و شگفت‌آور از سطح این سیاره دست پیدا کرده است. نکته جذاب اینکه در گفته‌های او از وجود هرم در مریخ و تمدنی گمشده در این سیاره مشاهده می‌شود. همچنین این فرد در ادامه از زندگی موجوداتی در سطح این سیاره خبر می‌دهد!

مأمور سازمان سیا که در حال نوشتن این جزئیات بود، رونوشت را در پاکتی مخصوص قرار داده و آن را به شیوه‌ی یک نامه رسمی مهر و موم کرده و تحویل او می‌دهد. این فرد در ادامه هشدار می‌دهد که آزمایش مذکور، ممکن است ارتباط‌ هایی به مختصات جغرافیایی نیز داشته باشد،‌ اما دیگر جزئیات بیشتری از آن منتشر نشد.

هرم در مریخ

در زیر،‌ نوشته‌های مأمور CIA در طول این آزمایش را می‌خوانیم:

سیاره‌ی مریخ

زمان: حدود 1 میلیون سال پیش از میلاد مسیح

بعد از فراهم شدن اطلاعات ابتدائی، مأمور CIA از این فرد می‌خواهد که جزئیات مربوطه را به طور دقیق شرح دهد.

من میخوام بگم که اون شبیه به… نمی‌دونم! اون بیشتر مورب به نظر میاد،‌ میتونم بگم هرم،‌ بله اون به شکل یه هرم زرد رنگ هست.

در این زمان مأمور CIA از این فرد پیرامون سطح آن مکان می‌پرسد:

من ابر میبینم،‌بیشتر شبیه طوفانی از گرد و غبار هست،‌ باید بتونم بهتر دقت کنم،‌ من حس میکنم یه مشکل جغرافیایی اینجا رخ داده.

نکته‌ جالبی که در این باره وجود دارد این است که مختصات نشان داده شده به این فرد با توانایی‌های ویژه،‌ در واقع مختصات Cydonia Mensae در سیاره مریخ بوده است. در این منطقه به عقیده یوفولوییست‌ها،‌ تعدادی هرم در مریخ وجود دارد؛ البته اهرام مصنوعی! این ساختارهای مبهم، توسط نرم افزار گوگل ارث نیز قابل مشاهده هستند.

در این زمان،‌ مأمور CIA از این فرد می‌خواهد که به زمانی قبل تر از وقوع این مشکل جغرافیایی در سطح مریخ بازگردد.

وضعیت با حالت قبل بسیار متفاوت است، دیگر اثری از … نمیدونم، بیشتر شبیه کوهستانی از خاک هستن،‌ وقتی که به قبل نگاه می‌کنم هستن و وقتی به بعد نگاه می‌کنم ناپدید میشن. سطوح تخت بزرگی دیده میشه، دیوارها و … اون ها خیلی بزرگ هستن، سازه هایی مگالیتیک در همه جا دیده میشه.

به نظر سایه‌ی موجوداتی هم دیده میشه، خیلی بلند قد و لاغر! البته فقط سایه‌ی اون ها هست، به این معنی که اگه پیش‌تر در اینجا حضور داشتن، دیگه نیستن.

در این زمان مأمور CIA از این فرد می خواهد که به زمانی بازگردد که ساکنین مریخ در آنجا حضور داشته اند :

من مردمانی بسیار بزرگ می‌بینم،‌ اون‌ها لاغر و قد بلند هستن، اندازه‌ی اون ها خیلی بزرگ هست! لباس‌های عجیب و غریبی هم می‌پوشن!

این سند در نوع خود یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین اسنادی‌ست که تاکنون پیرامون سیاره‌ی مریخ یافت گردیده است.

جالب توجه است که در سال‌های اخیر، دانشمندان بسیاری در مورد سیاره مریخ سخن گفته‌اند. داده های موجود به اندازه‌ای هستند که بتوان گذشته‌ی سیاره‌ی سرخ را بازسازی کرد. گمانه‌زنی ها حاکی از این هستند که مریخ در گذشته حداقل پذیرای یک تمدن هوشمند بوده باشد!

به گفته‌ی دکتر جان براندنبورگ دارای مدرک دکتری در فیزیک نظری پلاسما از دانشگاه کالیفرنیا که مدتی با NASA همکاری داشته،‌ سیاره‌ی سرخ در طول تاریخ مورد هدف 2 انفجار اتمی بسیار بزرگ بوده که منجر به یک نسل کشی تاریخی گردیده است. به عقیده‌ی Dr. Brandenburg، مریخیان باستانی با اسامی تمدن‌های Cydonians و Utopians هرکدام مورد هدف یک قتل عام اتمی قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام به همه دوستان فرهیخته،به نظر من این تعداد قابل توجه مشاهده یوفو و موجودات فضایی نود ونه درصدش ساختگیه،دلیلم چیه؟دلیلم اینه که شما همگی این مسائل رو دنبال میکنید این موجودات که نشون ما میدن بعنوان موجود فضایی که داری تکنولوژی بسیار پیشرفته و سفینه های آنچنانی و فلان و بیسار،به نظر خودتون موجودی که اینهمه ما رو گاها ازش ترسوندن اینه؟این که دماقشو بگیری جونش از پشتش میزنه بیرون،اینی که یه راه دفع فضولات نداره نه از جلو نه از عقب این همون موجود بسیار پیشرفته ی سفینه داره مریخیه؟اینا هر چی هستن موجود فضایی نیستن و سلام.
    به نظر این بنده حقیر اینا انسانهایی هستن که انواع و اقسام مریضی و میکروب و ویروس و فلان ازشون آزمایش میشن بعد هم چونکه واگیر نکنه میگن نزدیکشون نشدی الکتریسیته قوی میگیرتون،حالا این نظر منه ،ولی تو کت منه حقیر نمیره اینا اون موجود فضایی داری فلان تکنولوژی باشن هر چی هستن اونا نیستن. مخلصیم

  2. نکات زیادی هست که میتونم به اونها بپردازم. ولی ترجیح میدم توجه شما رو به نکته ای که کمتر کسی به اون توجه میکنه معطوف کنم و اون این هست که انسان ها تونستن به تکنولوژی سفر زمانی دست پیدا کنن و به گذشته برگردن. این موضوع رو اریک فن دانیکن میدونه ولی ترجیح داده به شکل دیگه ای بیان کنه. بمب هسته ای بمبی بسیار مخرب هست که فقط انسان ها از اونها استفاده میکنن و موجودات فضایی یا بیگانه ها به هیچ وجه نیازی به این چنین بمب هایی ندارن. اونها اگر قصد نابودی تمدنی رو داشته باشن با روش های بسیار راحت تر و غیرمخرب تر این کار رو خواهند کرد. به طور مثال با نوعی فرکانس میشه در چند ثانیه موجودات رو قتل عام کرد!

    # انسان ها توسط نظریات نیکولا تسلا (و شاید جان سرل) ماشین ضدجاذبه و ماشین زمان رو ساختن. {ظاهرا با صرف انرژی زیاد میشه به هر زمانی دسترسی پیدا کرد. براساس جدیدترین نظریات فیزیک : تمام زمان هایی که میتونه وجود داشته باشه (گذشته و آینده) همزمان و همین الان وجود دارند و با صرف انرژی میشه از هر لایه ای به لایه ای دیگه پرش داشت.}
    اسناد دال بر این موضوع بسیار زیاد هستن و نمونه آنها چرخ های ماشین هایی هستن که بیش از 1 میلیون سال قدمت دارن. و یا تصاویر هلیکوپتر و مجسمه های هواپیما که چندین هزار سال قدمت دارن. و غیره. در این مورد حتی کتاب تورات داستان حزقیال نبی بخشی که خدا و فرشته ها با نوعی ماشین پرنده فرود می آیند هم مثال خوبی هست! که البته در کتاب ارابه خدایان ذکر شده.

    # مورد دوم وجود آثار بمب اتم در هزاران سال پیش هست. که عده ای با تحقیقاتی متوجه این موضوع شدن. میتونید خودتون سرچ کنید.

    # مورد دیگه ای که کمتر مورد توجه قرار گرفته کره ماه هستش. “کره ماه به دور خودش در حال چرخش است. همزمان به دور زمین نیز میگردد و زمین نیز به دور خودش میچرخد و همزمان نیز به دور خورشید”. با تمام این گردش ها هیچ کسی توجه نمیکنه که ما همیشه فقط یک سمت کره ماه رو میبینیم در حالیکه امکان طبیعی بودن این رخداد غیرممکن است. نوعی تکنولوژی بسیار پیشرفته و پرقدرتی نصف کره ماه رو از زمین پنهان کرده. لزومی نداره ما چشممون رو به مریخ بدوزیم. بیگانه ها به ما خیلی نزدیکتر و همین پشت کره ماه هستن!

    در این زمینه تصویری رسمی از ناسا وجود داره که نشون میده در اونجا یک سفینه بسیار بزرگ که حدود 5 درصد مساحت پشت کره ماه رو به خودش اختصاص داده بود قرار گرفته.
    من میتونم لینکش رو قرار بدم ولی برای اینکه سیستم این وب سایت به عنوان اسپم حذفش نکنه بین حروف فاصله میندازم :
    http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/catalog/70mm/magazine/?18
    آخرین تصویر رو ببینید.

    # نکته آخر اینکه در قطب جنوب اهرامی پیدا شدن و این اهرام باید قبل از دوران یخبندان اون منطقه ساخته شده باشن که جایی خونده بودم حدود 40 میلیون سال پیش باید بوده باشه. کل تاریخ رو باید بازنویسی کنن.

    • درود داداش منم مث شما فکر میکنم اما سفر در زمان رو حداقل فکر نمیکنم انسان ها بهش دست پیدا کرده باشن اما تمدن های پیشرفته چرا که نه ,در مورد اون عکسی هم که گذاشتی سفینه دقیقا کجاست نتونستم تشخیص بدم 😐 میشه کمکم کنی

      • اینم که با کمک اون فرد تونستن به گذشته سفر کنن یه تجربه فرا جسمی بوده نه اینکه با تکنولوژی خاصی اینکارو کرده باشن و با استفاده از نیروهای ماورا طبیعه این کارو کرده و به عبارتی جادوگر بوده

    • سفر در زمان قبلا رخ داده و شواهد بسیار زیادی برای این مطلب هست دوست عزیز. شما کافیه دنبال تکنولوژی های چند میلیون سال باشید. مثل قطعات فلزی تراش خورده. یک ویدئوی تحقیقی از طرف جامعه دانشگاهی ارائه شده که لینکش رو قرار میدم. در این ویدئو ما اثر چرخ های وسایل نقلیه ای که میلیون ها سال پیش بودن رو میبینیم :
      https://www.youtube.com/watch?v=fjFT7-Yvekg
      =======
      گفتین که محل سفینه در عکس رو نتونستین پیدا کنین. دقیقا آخرین تصویر رو باید کلیک کنین. در اون تصویر یک جسم بزرگ مثلثی شکل هست که کاملا واضحه.
      http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/frame/?AS08-18-2908

  3. سلام ممنون از سایت خوبتون..اگه از اسنادی ک بشر بهش دسته پیدا کردند میشه با توجه به اسناد الهی هم متوجه شد ک خدا غیر انسان موجودآتی در جاهای دیگر دنیا خلق کرده ک با ی سرچ ساده داخل گوگل میشه ایاتو مشاهده کنید..الانم سازمان های مهمی ک دارن درمورد این مبحث تحقیق میکنن به وجود فرازمینی ها اعتقاد کامل دارن ولی افشا نمیکنن ب هر دلیلی…ببخشید وقتتونو گرفتم یا علی

  4. جدیدا احساس می کنم بحث موجودات فضایی و یوفولوژی خیلی بیشتر از گذشته داره که بنظرم از دو چارچوب بیشتر خارج نیست:
    1 – یا یه عده فهمیدن این موضوع چقد جالبه که دکون دستگاه باز کردن به این قضایا می پردازن ( حتی به نویسنده کتاب ارابه خدایان اریش ون دیکن هم این اتهام وارده که کلاهبرداری می کنه و سواد آکادمیک نداره)
    2 – یا اینکه بشر دارن برای رویارویی با موجودات فضایی کم کم آماده می کنن دوستانی که این مباحث مطرح می کننذ.

  5. واقعا سپاس بابت پرداختن به این مقوله جذاب. البته شاید تمام اینها غیر قابل استناد خواهد بود تا زمانی خود ناسا و یا حداقل cia به صورت رسمی درستی این مدارک رو تایید کنن. ولی کشف حیات فرازمینی، حتی اگه روی مریخ باشه و در گذشته نابود شده باشه میتونه دید انسان رو نسبت به جهان کاملا تغییر بده.

    • هرچی که شما فکر میکنید همش راسته اگه دروغ بود دانشمندان پیگیری نمیکردن دنیا پر از اسرار هستش و لی نمیتونیم همشونو کشفش کنیم که این به محدودیت انسان برمیگرده هر معقوله ای و اسرار دنیا مثلآ بیگانه ها و جن و خون اشامها و گرگ نماها و علم کیمیا گری و جادو گری و زامبیها الا غیره……از گذشته تا الان توسط نیاکانمون تو کتاب و دست نوشته ها و نقاشی های باستانی تو غارها این چیزا مونده همش واقعیته لابد بوده که واسه ما به یادگار گذاشتن تا متوجه بشیم این چیرا واقعآ وجود دارن بعضیا میگن این چیزا خرافاته و شایعه ولی همیشه به قول دانشمندان و اساتید بزرگ همیشه واقعیت ها از دل همین شایعات بیرون میاد چرا که ما انسان هارو از رو حس کنجکاوی و دونستن واقعیت ها وادار به انجام تحقیق در مورد این چیزا میکنه که نکنه اون دسته از ادما که میگن این چیزا شایعه هستش راسته پس تحقیق کنیم ببینیم چی هستش ایا واقعیته این چیزا یا فقط خیال پردازیه اجدادمون از گذشته تا حالا حال تحقیقات بماند که اکثر اونها با مدارک و اسنادی که وجود داره به واقعی بودن تآیید داره و دانشمندان هم تایید میکنن ولی باز یه سری فقط میگن نه همه دروغ میگن این دروغه فقط انسان وجود داره اینا همش توئطه هستش نمیدونم واس ظهور منجی این چیزا همه چیو به مذهب ربط میدن که اینم خودش یه معقوله جدا هستش که ما کاری نداریم باش و اینجاست میفهمیم چرا همه سیاست مدارا و قدرتمندان پشت پرده به خاطر مسائل سیاسی و هرج و مرج و از همه مهمتر قضیه مذهب دوست ندارن این چیزا لو بره وبه صورت فوق محرمانه بمونه به خاطر امثال این دسته از ادما که همش مذهب رو به جای واقعیت علم ربط میدن هستش که خیلیها از ماها از شنیدن واقعیت و اسرار دنیا توسط مقامات دنیا محروم میشیم فقط به خاطر این عده که جای تاسف داره که ابته خورده ای هم نمیشه انچنان بشون گرفت به هر حال هر انسانی تو دنیا نظرش مورد احترامه و مذهب هم هم همینطور ولی خوب اون دسته از ما که نمیتونیم واقعیت رو که بش علاقه داریم بفهمیم توسط همین مقامات به خاطر تند رو بودن مذهبی یه عده انسان و همون قضیه هرج و مرج واسمون ناراحت کنندست که ما هم حق شنیدن واقعیت رو داریم ولی نمیگن به ما در کل هر چیزی که الان ما در مورد علمو بیگانه و ماورا طبیعه متوجه شدیم یا بعد متوجه شیم واقعیت داره در ضمن خیلی ممنون واس سایت عالیتون واقعآ که مطالبتون زیبا و علمیه و از مقاله هاتون چیزای زیادی یاد میگیریم یه چی دیگه بی زحمت اگه میشه در مورد خون اشام ها گرگینه ها پا گنده و جنها و چیزایی از این قبیل مقاله بزارین عالی میشه تشکر