سراتو آپشنال

سراتو آپشنال سایپا با چه قیمتی وارد بازار می‌شود؟

چند روز پیش مسئولان شرکت سایپا اعلام کرده بودند که تولید خودروی کیا سراتو با آپشن‌های جدید آغاز شده است. اکنون، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تعیین قیمت خودروی کیا سراتو آپشنال خبر داد. به گفته‌ی تقی زاده، قیمت تمام شده برای محصول جدید سایپا تقریبا 104 میلیون تومان خواهد بود اما با مساعدت مدیرعامل گروه سایپا، قیمت نهایی آن 98 میلیون و 990 هزار تومان اعلام شده است. سراتو آپشن‌ جدید سایپا به زودی وارد بازار کشورمان خواهد شد.

عرضه کیا سراتو آپشنال در سال 96 با قیمت کمتر از 100 میلیون

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز از آغاز تولید سراتو آپشنال در کارخانه سایپا ابراز خوشحالی کرد و گفت:

همان‌گونه که پیش از این وعده داده بودیم، ما همواره در جهت افزایش رضایت مشتریان تلاش می‌کنیم و خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران و افراد شاغل در گروه سایپا، این شرایط در حال تحقق است. بر همین اساس، محصولات جدیدی را در طول یک سال گذشته تولید و روانه بازار کردیم و این روند در سال آینده هم ادامه خواهد داشت. کیا سراتو آپشنال نیز محصول جدیدی است که در سال 96 با قیمت 98 میلیون و 990 هزار تومان روانه بازار می‌شود.

سراتو آپشنالجمالی در ادامه عنوان کرد که متاسفانه در سال‌های اخیر تصویر ذهنی نامناسبی از محصولات گروه سایپا در جامعه ایجاد شده بود که با تلاش همه همکاران و همکاری مناسب شبکه نمایندگی‌های سراسر کشور، این وضعیت بهبود پیدا کرد. چیزی که هم‌اکنون در بین افکار عمومی، رسانه‌ها، مردم و مسئولان دیده می‌شود، نشان‌دهنده‌ی موفقیت چشم‌گیر گروه سایپا است و این روند رو به رشد در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا همچنین تصریح کرد که افزایش 8 درصدی سهم بازار با وجود رقابت بسیار زیادی که بین شرکت‌های مختلف دیده می‌شود، نتیجه‌ی تلاش بسیار زیاد کارکنان سایپا و تمامی همکاران و نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور است. این تلاش و کوشش در زمان تحریم و سختی آغاز شد و تنها هدف آن ادای دین به مردم، سهام‌داران و سرمایه‌گذاران بوده و امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد تداوم این موفقیت‌ها در گروه سایپا باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*