فروش بیش از 10 میلیون گلکسی اس 8

سامسونگ در سودای فروش بیش از 10 میلیون گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس در ماه آوریل

سامسونگ تولید انبوه گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، پرچمدار آینده گوشی های هوشمندش را در کارخانه خود که مستقر در ویتام است را آغاز کرده و به نقل از رسانه کره ای “Naver” در نخستین دور عرضه این محصول، شاهد فروش بیش از 10 میلیون واحد از این دستگاه خواهیم بود. ظاهرا سامسونگ قرار است گلکسی اس 8 را در دو نسخه معمولی و پلاس روانه بازار کند که هر دو از نمایشگری خمیده و تمام صفحه برخوردارند که از این حیث و از نظر ظرفیت باتری، تفاوت چشم‌گیری بین نسل هشتم و نسل هفتم گوشی های سری Galaxy S سامسونگ وجود خواهد داشت.

12 میلیون و نیم گلکسی اس 8 در ماه آوریل به فروش خواهد رسید

سامسونگ همچنین در نظر دارد استراتژی فروش گلکسی اس 8 را نیز تعییر دهد. ظاهرا آن‌ها قرار است فروش جهانی گوشی خود را با رویکردی تازه و در تمامی نقاط جهان به صورت همزمان آغاز کنند. این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ قرار است در ماه مارس 4.7 میلیون گوشی سری اس 8 را تولید کرده و 7.8 میلیون آن را نیز در آوریل به تولید برساند. این دو ماه، مجموعا 12 میلیون و نیم گوشی به تولید خواهد رسید که می‌تواند مناسب عرضه اولیه آن پس از مراسم رونمایی گلکسی اس 8 در 29 مارس (9 فروردین ماه) باشد.

البته در حال حاضر هیچ منبع رسمی شامل خود سامسونگ و یا شرکت‌های تابعه آن اطلاعاتی از دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) را منتشر نکرده‌اند، اما تا بدین لحظه اطلاعات و رندرهای زیادی هستند که از گوشه و اطراف جمع آوری شده است. اطلاعات بالا نیز به همین روال، از سوی رسانه‌های مختلف کره‌ای به بیرون درز پیدا کرده‌اند، بنابراین احتمال شایعه بودنشان کمتر از واقعی بودن آن‌ها نخواهد بود.

انتظار می‌رود نسخه اصلی گوشی موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ از یک نمایشگر 5.8 اینچی برخوردار باشد که همانند گوشی ال جی جی 6 (LG G6) ارائه کننده نسبت ابعاد 2:1 بوده و از حاشیه‌های حداقلی صفحه نمایش برخوردار باشد؛ بنابراین در دست گیری گوشی و استفاده از این فبلت تنها با یک دست بسیار راحت خواهد بود. در آن سمت گوشی گلکسی اس 8 پلاس نیز جایگزین مدل اس 7 اج خواهد شد که به طبع از نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل اصلی این گوشی برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*