رکورد کامنت اینستاگرام

رکورد کامنت اینستاگرام دست کیست؟

همیشه «ترین» ها مورد توجه قرار می‌گیرند، حتی در زمینه لایک و کامنت در فضای مجازی. اما رکورد کامنت اینستاگرام متعلق به کدام کاربر و کدام پست است؟

رکوردزنی در فضای مجازی به موضوعی تبدیل شده که بسیاری از کاربران را به خود می‌کشاند و دارنده پیج را در مرکز توجهات قرار می‌دهد. طی سال‌های اخیر سلبریتی‌ها به زدن رکوردهای جدید در اینستاگرام به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده‌اند و حتی برخی به منظور برجسته شدن به طور مستقیم از هوادارانشان تقاضای کامنت یا لایک می‌کنند. این موضوع به قدری اهمیت دارد که پیج‌های دیگری که از آن سلبریتی حمایت می‌کنند هم با ایجاد کمپین به دستیابی سلبریتی به این هدف کمک می‌رسانند. هنوز مشخص نیست با به ثبت رساندن رکورد کامنت اینستاگرام یا رکورد لایک‌ها چه سود دیگری به جز جلب توجه دارد اما هنوز هم برخی کاربران به طور مستقیم یا غیرمستقیم زیر پست‌هایشان به جمع‌آوری کامنت یا لایک اقدام می‌کنند. اما رقابت بر سر رکورد کامنت برنامه اینستاگرام از کجا آغاز شد؟

ابتدا کایلی جنر – Kylie Jenner مدل معروف آمریکایی با انتشار تصویری از کودک تازه متولد شده‌اش توانست حدود 18 میلیون لایک و 2 میلیون کامنت بگیرد و برای اولین بار رکورددار بیشترین تعداد کامنت اینستاگرام شود.

رکورد کامنت اینستاگرام

مدتی بعد رپر معروف آمریکایی، جاهسه دواین ریکاردو انفروی با نام هنری xxxtentacion در مقابل درب فروشگاه موتورسیکلت به ضرب گلوله کشته شد. پیج اینستاگرام این هنرمند تنها یک پست داشته و هوادارانش پس از مرگ او زیر این پست کامنت‌های زیادی به ثبت رساندند. البته هواداران او هنوز هم به نشانه احترام و به یاد او زیر این پست کامنت می‌گذارند و این تعداد رو به افزایش است.

رکورد کامنت اینستاگرام

اما کایلی جنر با انتشار پوستری از خود توانست دوباره رکورد کامنت اینستاگرام را متعلق به خودش کند. این پست با دریافت 9 میلیون و 800 هزار کامنت عنوان پر کامنت ترین پست اینستاگرام را از آن خود کرده و برای مدتی در انحصار این مدل آمریکایی باشد.

رکورد کامنت اینستاگرام

سپس امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به عنوان خواننده پرحاشیه ایرانی از هوادارانش خواست تا برای انتشار آهنگ جدیدش 10 میلیون کامنت زیر آخرین پست اینستاگرامی‌اش بگذارند. او به گفته‌اش پایبند نبود و این عدد را به 13 و سپس به 15 میلیون کامنت تغییر داد و بالاخره پس از عبور تعداد کامنت‌ها از 16 میلیون، آهنگ جدیدش را منتشر کرد. در همین مسیر دنیا جهانبخت، بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران نیز با حمایت از امیر تتلو به رکوردزنی کامنت اینستاگرامش کمک کرد.

رکورد کامنت اینستاگرام

ظاهرا با رکوردزنی تتلو، رقابت میان خواننده‌های ایرانی داغ شده و به تازگی گروه موسیقی ایرانی ماکان بند در تاریخ نهم آذر 1399 با 20 میلیون کامنت رکورددار بیشترین تعداد کامنت میان تمام پیج‌های اینستاگرام شد.

رکورد کامنت اینستاگرام

در حال حاضر و تا به این تاریخ رکورد بیشترین تعداد کامنت اینستاگرام در اختیار این گروه موسیقی با حدود 20 میلیون کامنت بوده و هنوز کسی نتوانسته این رکورد را از آن‌ها سلب کند.