نمونه عکس های دوربین نوکیا 5 و نوکیا 3310

نمونه عکس های دوربین نوکیا 5 و نوکیا 3310 جدید منتشر شد

چند روز پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون، انتظار بسیاری از کاربران با معرفی گوشی های اندرویدی نوکیا به پایان رسید و این فرصت پیدا شد تا در طول برگزاری نمایشگاه، تجربه کار با این محصولات جدید فراهم شود. حال به لطف برگزاری این رویداد، نمونه عکس های دوربین نوکیا 5 (Nokia 5) و نوکیا 3310 جدید (Nokia 3310) منتشر شده است.

نمونه عکس های دوربین نوکیا 3310 جدید

مدل 2017 گوشی نوکیا 3310 دوربینی 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی خود دارد که به عقیده بسیاری از کاربران، قادر است تصاویری فراتر و باکیفیت‌تر از یک دوربین 2 مگاپیکسلی بیاندازد. عکس های گرفته شده با دوربین نوکیا 3310 جدید در اندازه 1600 در 1200 پیکسل هستند. بیش از 17 سال از عرضه نسخه کلاسیک این مدل از محصولات خاطره‌انگیز نوکیا گذشته، اما هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. شاید به همین دلیل است که نوکیا با قرار دادن دوربینی نسبتا باکیفیت به عنوان یکی از مشخصات موبایل جدید خود، به دنبال جذب این دست از کاربران است. در زیر چند مورد از نمونه عکس های گرفته شده با نوکیا 3310 را می‌بینید:

برای دیدن تصاویر در اندازه و کیفیت واقعی روی آنها کلیک کنید

نمونه عکس های دوربین نوکیا 5

نوکیا 5 به نسبت 3310 محصول مجهزتری‌ست. دوربین اصلی این گوشی لنزی 13 مگاپیکسلی دارد در حالی که دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی‌ است. البته قبل از دیدن نمونه عکس های گرفته شده با دوربین نوکیا 5 به این نکته توجه کنید که این تصاویر با نسبت تصویر 16:9 گرفته شده در حالی که حالت پیش‌فرض آن 4:3 است. البته همان‌طور که می‌دانید تغییر نسبت تصویر، تاثیری بر کیفیت پیکسل‌ها و جزییات آنها نداشته و تنها میدان دید ببیشتری را در خود جای می‌دهد. در زیر نمونه عکس های دوربین نوکیا 5 را خواهید دید:

برای دیدن تصاویر در اندازه و کیفیت واقعی روی آنها کلیک کنید

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*