اپلیکیشن موزیک گلکسی اس 8 در دسترس قرار گرفت +دانلود

اپلیکیشن موزیک گلکسی اس 8 در دسترس قرار گرفت +دانلود

کمتر از یک ماه تا معرفی رسمی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) باقی مانده است و در حالی که برای بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات این کمپانی زمان به کندی می‌گذرد، اما شنیدن اخباری همچون انتشار اپلیکیشن موزیک گلکسی اس 8 کمی از سختی انتظار آنها خواهد کاست.

آن‌طور که از شایعات برمی‌آید، اپلیکیشن موزیک گلکسی اس 8 برنامه‌ای‌ست که به صورت پیش‌فرض بر روی پرچمدار آینده سامسونگ نصب خواهد شد. به تازگی نسخه 9-16.1.93 اپلیکیشن توسط این کمپانی کره‌ای منتشر شده و کاربران اندرویدی می‌توانند فایل APK نرم افزار را دانلود کرده و با چگونگی عملکرد آن آشنا شوند.

اپلیکیشن موزیک گلکسی اس 8 تغییرات عمده‌ای نسبت به قبل ندارد

با دیدن اسکرین‌شات‌های منتشر شده از منوی اپلیکیشن Samsung Music، به نظر نمی‌رسد تغییرات عمده‌ای در عملکرد و رابط کاربری آن ایجاد شده باشد. البته پس از دانلود و نصب، قطعا متوجه تغییرات ظریف و جالبی خواهید شد؛ تب جدیدی به شکل یک قلب برای آهنگ‌های مورد علاقه ایجاد شده و به شما این امکان را می‌دهد تا به آهنگ‌هایی که خود شما به عنوان favorite انتخاب کرده‌اید، دسترسی داشته باشید. همچنین، اپلیکیشن موزیک گلکسی اس 8 نسبت به برنامه فعلی نصب‌شده بر روی دیوایس‌ها جمع و جورتر و ساده‌تر شده است.

اگر شما نیز به دانلود و نصب این نرم افزار بر روی گوشی خود علاقه‌مندید، می‌توانید نسخه‌ای از آن را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

ضمنا در ادامه تصاویری از محیط اپلیکیشن موزیک گلکسی اس 8 را خواهید دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ما که دانلود کردیم نصب نشد