رنو کپچر 2018

رنو کپچر 2018 در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود؛ ورود به ایران در نیمه دوم سال 96

ظاهرا رنو قصد دارد نسل جدید خودرو کراس اورر کلاس B خود، رنو کپچر 2018 (Renault Capture 2018)، را هفته آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی کند.

رنو کپچر برای نخستین بار، 4 سال پیش بود که وارد بازارهای جهانی شد. در حالی که مدت زمان زیادی از ورود کپچر به بازار نمی‌گذشت، خیلی زود توانست دل خریداران را برباید و فروش شگفت‌انگیزی را رقم بزند. این خودرو موفق شد در آخرین فصل از سال 2013 میلادی، لقب پرفروش‌ترین شاسی بلند کامپکت بازار اروپا را از آن خود کند. کپچر همچنان محبوبیت خودش را حفظ کرد و فروش شگفت‌انگیز آن سال به سال با افزایش مواجه می‌شد، به طوری که نام این کراس اوور جمع و جور فرانسوی در سال 2015 و همچنین سال 2016 میلادی نیز در بین 20 خودرو پرفروش بازار اروپا به چشم می‌خورد. بنابراین رنو دیگر نگرانی بابت قدرتنمایی در این کلاس از اتومبیل‌ها نداشته و می‌تواند با خودروسازان دیگر در این حوزه نیز به رقابت بپردازد. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، در سال 2016 میلادی چیزی بیش از 210 هزار دستگاه رنو کپچر به فروش رسیده است.

رنو کپچر 2018

اما دیگر رنو کپچر در حال فرسوده شدن است و رنو برای باقی ماندن در این بازار نیازمند آن است تا نسل جدیدی از کراس اوور جوان پسند خودش را روانه بازار کند. به نقل از تازه‌ترین اخبار شنیده شده، این خودروساز فرانسوی قصد دارد رنو کپچر 2018 را در نمایشگاه خودرو ژنو که از هفته آینده برگزار می‌شود همراه با یک طراحی بهبودیافته داخلی و خارجی و همچنین ارائه جدیدترین تجهیزات در رده B کراس اوورهای قاره سبز رونمایی کند. چندی پیش تصاویری از یک خودرو آزمایشی شبیه به خودرو رنو کلیو (Renault Clio) به صورت استتار شده در خیابان‌ها دیده شد که به نظر می‌رسد نسل آینده رنو کپچر باشد. البته احتمال دارد رنو با سوار کردن موتور رنو کپچر 2018 بر روی بدنه‌ی خودرویی شبیه به کلیو سعی بر گمراه کرده ما داشته باشد و می‌خواهد طراحی کراس اوور جدیدش همچنان محرمانه باقی بماند. طراحی کپچر جدید به طبع باید شباهت‌های زیادی با نسل فعلی خود داشته باشد.

در واقع اگر شما هم از عاشقان این اتومبیل باشید، امیدوار هستید که کپچر جدید حداقل تغییرات را در ظاهر خود دیده باشد و تنها آن بهبود یافته نسل پیشین باشد. به نقل از شایعات مختلف، جلو پنجره جدید این خودرو اینک صاحب نوار کرومی شده است که جلوه‌ی زیبا و لوکسی را به آن می‌دهد. علاوه بر این چراغ‌های جلو به صورت تمام ال ای دی بوده و چراغ‌های پشتی نیز با تغییراتی محسوس همراه خواهند بود. گارد زیر سپرها از طراحی تازه‌ای بهره می‌برد و در داخل سپر جلو نیز می‌توانید تغییرات زیادی را بیابید. یک سقف شیشه‌ای ثابت بر روی بدنه‌ی این اتومبیل سوار شده است. همچنین رنو قصد دارد دو رنگ نارنجی (Atacama Orange) و آبی اقیانوسی (Ocean Blue) را نیز به رنگ‌های پیشین اضافه کرده و در کنار سقف مشکی، رنگ خاکستری آن را نیز به انتخاب مشتری بگذارد. با این حساب، رنو کپچر 2018 را می‌توانید با 300 ترکیب رنگ مجزا، 6 تریم با رنگ‌های قابل سفارش و همچنین رینگ‌های 16 و 17 اینچی با طرح‌هایی متفاوت (فعلا 2 طرح) سفارش دهید.

رنو کپچر 2018 تا نیمه سال آینده به ایران می‌آید

با وجود تغییراتی که در ظاهر این خودرو اعمال شده، به نظر می‌رسد زیر کاپوت آن تغییری به خود نبیند. بنابراین، رنو کپچر 2018 در دو مدل شامل پیشرانه 3 سیلندر 0.9 لیتری 90 اسب بخار و پیشرانه 4 سیلندر 1.2 لیتری توربو 116 اسب بخار به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است رنو از این خودرو در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو که هفته آینده برگزار خواهد شد رونمایی می‌کند. ما انتظار داریم تا نیمه سال 1396 شاهد ورود این نسل از کراس اوور زیبای فرانسوی‌ها در بازار کشورمان باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*