پیشرانه جدید هیوندای سانتافه 2017

آیا پیشرانه جدید هیوندای سانتافه 2017 ایراد موتوری آن را رفع می‌کند؟

با توجه به این که ورود خودروهایی با حجم موتور 2500 سی‌سی به ایران با محدودیت‌هایی همراه است، یکی از اصلی‌ترین معایب خودروی هیوندای سانتافه، موتور ضعیف آن بود که نمی‌توانست از پس این شاسی بلند بزرگ‌جثه بربیاید؛ اما اکنون شنیده می‌شود که پیشرانه جدید هیوندای سانتافه 2017 از نوع 2 لیتری توربو خواهد بود و به نظر می‌رسد که دیگر سانتافه‌سواران از مشکل موتوری اتومبیل خود رنج نخواهند برد.

پیشرانه جدید هیوندای سانتافه 2017 از نوع 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با قدرت 240 اسب بخار خواهد بود. شرکت کره‌ای هیوندای برای مدل 2017 خودروی سانتافه (Hyundai Santa Fe) سه موتور متفاوت را ارائه داده است: پیشرانه 2.4 لیتری با قدرت 185 اسب بخار، پیشرانه 3.3 لیتری 6 سیلندر با قدرت 290 اسب بخار و پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با قدرت 240 اسب بخار که مدل آخر آن وارد بازار کشورمان می‌شود.

پیشرانه جدید هیوندای سانتافه 2017

پیشرانه جدید هیوندای سانتافه 2017 خیال خریداران را راحت می‌کند

پیش از این به خاطر محدودیت واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی، همواره خریداران خودروی هیوندای سانتافه از ضعف موتوری آن گلایه می‌کردند اما به نظر می‌رسد که با استفاده از پیشرانه جدید 2 لیتری توربوشارژ، این مشکل نیز برطرف شود.

علاوه بر آن، مجموعه‌ای از تجهیزات ایمنی جدید و مدرن در این خودرو به کار رفته است. ترمزهای خودکار، کروزکنترل هدایت راداری، نمایش نقاط کور، سیستم کمکی پارک خودکار و سیستم هشدار برخورد از عقب برای پارکینگ‌های شلوغ از جمله قابلیت‌هایی هستند که در هیوندای سانتافه مدل 2017 عرضه می‌شوند. همچنین تمامی نسخه‌های این خودرو از طراحی متفاوت سپرها و چراغ‌های جلو و عقب نسبت به نسل قبل به همراه جلوپنجره‌ی جدید بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*