گوشی دارلینگ

گوشی دارلینگ : نخستین گوشی مجهز به دوربین 360 درجه و بدنه‌ای از جنس الماس

هر ساله صدها گوشی موبایل همراه با قابلیت‌ها و طراحی‌هایی یکسان وارد بازار می‌شود. اما هر از گاهی یکی از آن‌هاست که با ایده‌ای جذاب، ظاهری منحصر به فرد و یا کاملا گران قیمت پا به عرصه می‌گذارد. گوشی دارلینگ ساخت شرکت پروترولی (Protruly Darling) به نظر می‌رسد هر سه این ویژگی‌ها را به بهترین شکل ممکن و به صورت یکجا در اختیار دارد.

گوشی دارلینگ را باید نخستین تلفن همراهی در دنیا بدانیم که از یک دوربین 360 درجه‌ای داخلی بهره می‌برد که می‌تواند به شما امکان آن را دهد درحالی که در یک نقطه ایستاده‌اید، از تمام جهات دور و اطراف آن عکس و ویدیو تهیه کنید. سپس گوشی پیش نمایشی از ویدیوهای ضبط شده را (همانطور که در ویدیو زیر قابل مشاهده است) برای شما به نمایش می‌گذارد. بدیهیست که شما می‌توانید آن ها را در وب سایت‌های مختلفی نظیر یوتیوب و فیس بوک که از ویدیوهای 360 درجه‌ای پشتیبانی می‌کنند، آپلود کنید.

گوشی دارلینگ

از آنجایی که گوشی دارلینگ ، نخستین موبایل شامل این ویژگی است، واضح است که طراحی آن نیز نسبت به سایر گوشی هایی که تا به حال دیده بودیم متفاوت خواهد بود. برآمدگی عظیمی در قسمت دوربین بر روی پشت و جلوی گوشی شکل گرفته است. هرچند که این گوشی در جیب شما جا می‌شود، اما باید جیبی بزرگ داشته باشید تا این کار راحت انجام گیرد. این درحالیست که اخیرا برجستگی دوربین توسط سازندگان گوشی های هوشمند دیگر فراموش شده است و روز به‌روز این برجستگی در گوشی‌ها کمتر می‌شود. در حال حاضر ویدیوهای 360 درجه‌ای روزبه‌روز محبوب‌تر از گذشته می‌شوند و استفاده از دوربین‌هایی با توانایی تصاویری اینچنینی می‌تواند یکی از ویژگی‌های مورد انتظار در گوشی های هوشمند بیشتری در آینده باشد.

نگاه نزدیک به گشوی دارلینگ (Darling)

قیمت و مشخصات فنی گوشی دارلینگ

در حال حاضر دو مدل از گوشی دارلینگ تولید شده است: یک مدل استاندارد بوده و دیگری مدل پرزرق و برق آن است. به نقل از رسانه‌ها، هر دو مدل گوشی چینی Darling با قیمت 600 و 1300 دلار در آینده‌ای نزدیک وارد بازار چین خواهند شد. ظاهرا هر دو این گوشی ها از مشخصات فنی یکسانی برخوردارند. یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، چیپست ساخت شرکت مدیاتک، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 13 مگاپیکسلی در دو سمت، یک باتری با ظرفیت 3560 میلی‌آمپر ساعت، اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی، درگاه USB نوع C و سرانجام پلتفرم اندروید 6 مارشمالو مشخصات این دو گوشی را تشکیل می‌دهد.

گوشی دارلینگ

اما گران بودن یکی از این دو مدل با توجه به مشخصات فنی یکسان، به جهت استفاده از جنس چرم، یک نوار از طلا و همچنین بدنه‌ی الماس کاری شده آن است در حالی که مدل استاندارد این گوشی فاقد این سبک طراحی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*