ویدیوی هوایی جدید آخرین پیشرفت های اپل پارک را نشان می‌دهد

تماشا کنید: ویدیوی هوایی جدید آخرین پیشرفت های اپل پارک را نشان می‌دهد

مقر جدید اپل که به شکل یک سفینه‌ی فضایی طراحی شده است و ماه‌ها از زمان آغاز آن می‌گذرد، رفته رفته به مراحل پایانی ساخت خود نزدیک می‌شود و در حالی که از امروز حدود یک ماه تا زمان بازگشایی آن برای عموم باقی مانده است، ویدیویی جدید منتشر شده که اپل پارک (Apple Park) و آخرین پیشرفت‌های فیزیکی این پروژه‌ی عمرانی عظیم را به نمایش می‌گذارد.

« اپل پارک » نامی است که در نهایت برای مقر جدید اهالی کوپرتینو انتخاب شده است و با توجه به فضای سبز وسیع اطراف این پروژه و نوع طراحی آن که به طور کامل با محیط زیست منطقه سازگار است، می‌توانیم بگوییم که این نام کاملا برازنده‌ی آن خواهد بود. تعدادی از کاربران خوش‌شانس از حدود یک ماه دیگر و بعد از بازگشایی رسمی این مکان، قادر به بازدید و لذت بردن از امکانات تفریحی و تجاری آن خواهند بود، اما برای آنهایی که به هر دلیلی نمیتوانند خودشان در محل حاضر شوند، ویدیویی جدید که توسط پهپاد و از بالا گرفته شده است، جدیدترین پیشرفت‌های این سفینه‌ی فضایی را نمایش می‌دهد.

در این ویدیو پهپاد فیلمبردار به تمام زوایای اپل پارک سرک می‌کشد و تمام گوشه و کنار آن را به نمایش درمی‌آورد. اگر بخواهیم با توجه به پیشرفتی که در این ویدیو مشاهده میکنیم، درباره‌ی مقر جدید کوپرتینویی‌های صحبت کنیم، میت‌وانیم بگوییم که این پروژه از هر زمان دیگری تکمیل‌تر به نظر می‌رسد و به غیر از بخش مرکزی سازه‌ی اصلی که به نظر می‌رسد هنوز وارد فاز محوطه‌‌سازی و نظافت نشده است، دیگر بخش‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار شده‌اند و احتمالا بعد از تکمیل فازهای نهایی عملیات عمرانی و انجام تزیینات و محوطه‌سازی، طی چند هفته‌ی آینده، ویدیوهایی از این پروژه‌ی تکمیل شده مشاهده خواهیم کرد.

نمایی از سالن نمایشی که به نام استیو جابز نامیده شده است، نمایی از پارکینگ زیر زمینی اپل پارک، سقف‌هایی که به پنل‌های خورشیدی مجهز شده‌اند و محوطه‌ی فضای سبز گسترده، همگی تصاویری هستند که در این ویدیو به همراه حرکت کاربران و وسایل نقلیه‌ و حمل و نقل مصالح مشاهده خواهید کرد؛ پس بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم و از شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم که این کلیپ جذاب را مشاهده کنید:

ویدیوی هوایی از آخرین پیشرفت مراحل ساخت و ساز اپل پارک

 

گفتنی است که اپل چندین و چند مقر اداری و تجاری بزرگ و کوچک در نقاط مختلف ایالات متحده‌ی آمریکا و دیگر کشورهای جهاند در اختیار دارد، اما بعد از تکمیل روند ساخت پروژه‌ی اپل پارک و تجهیز این مقر، بخش اصلی تمرکز اداری و مناسبات تجاری اهالی کوپرتینو بر روی این مکان گذاشته خواهد شد و حتی با احداث مکان‌هایی نظیر موزه‌ی محصولات اپل و فروشگاه‌های بزرگ و سالن‌های اجتماعات مجهز، دیگر اصلی‌ترین اتفاقات و مناسبات بین اپل و کاربران و اهالی رسانه، در همین سفینه‌ی فضاییِ زمینی اتفاق خواهد افتاد.

استیو بسیار پرنشاط بود و از چشم‌انداز محیطی ایالت کالیفرنیا، نور آن و وسعت آن الهام گرفته بود. این شرایط [محیط و نور]، فضای مورد علاقه‌ی او برای تفکر بود. اپل پارک به طرز عجیبی این روحیه را به خود جذب کرده است.

لورن پاول جابز (Laurene Powell Jobs)، همسر استیو جابز فقید، این توضیحات را در ماه فوریه و درباره‌ی مقر جدید اپل که به مراحل پایانی ساخت خود نزدیک می‌شد، ارائه داده بوده است. او سپس با اضافه کردن این توضیح که “او مطمئنا با دیدن این مکان، بسیار شادمان می‌شد، همان‌طور که کارمندان فعلی اپل، قطعا بعد از مشاهده‌ی این طراحی نورگیر و درخشان خواهند شد” نشان داده است که همه چیز پیرامون این پروژه به خوبی در حال پیگیری است و این می‌تواند به شکوفایی هر چه بیشتر این برند کوپرتینویی و افزایش اشتیاق کارمندانی که قرار است در اپل پارک به کار مشغول شوند، منجر شود؛ جالب است بدانید که خانم لورن پاول جابز، بزرگترین سهامدار کمپانی اپل در حال حاضر محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*