یوتافون 3 در راه است؛ طراحی حرفه‌ای با دو صفحه نمایش

یوتافون 3 در راه است؛ طراحی حرفه‌ای با دو صفحه نمایش

ساعاتی پیش کمپانی روسی یوتافون در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر از تولید نسل سوم از اسمارت فون هایش یعنی گوشی یوتافون 3 (YotaPhone 3) داده است.

گوشی یوتافون 3 نیز قرار است به صفحه نمایش دوم مجهز باشد

این روزها کمتر شاهد تحولی عظیم در صنعت طراحی تلفن همراه هستیم. شاید تنها تغییرات عمده این گجت‌های هوشمند، پردازنده سریع‌تر، نمایشگر شفاف‌تر و دوربین قوی‌تر باشد، اما این تغییرات باعث ایجاد انقلابی بزرگ در این صنعت نبوده و نیست. احتمالا کمتر کسی نام یوتافون و محصولاتش را شنیده است. اما جالب است بدانید اولین گوشی موبایل اندرویدی با دو صفحه نمایش در سال 2013 توسط همین شرکت ساخته شده بود؛ یکی از این نمایشگرها از نوع LCD بوده و به انجام وظایف روزمره و عادی می‌پرداخت و نمایشگر دوم e-ink بود که در پشت دستگاه قرار گرفته و بدون نگرانی از مصرف باتری، اطلاعات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

حال گویا قرار است پس از گذشت بیش از یک سال از عرضه یوتافون 2 (YotaPhone 2)، گوشی یوتافون 3 نیز تولید و روانه بازار شود. چند ماه پیش صحبت‌هایی مبنی بر فروش این دیوایس با قیمتی 550 دلاری شنیده می‌شد که به نظر عددی بالا و غیر قابل رقابت با محصولات هم‌رده‌اش باشد.

  • سپاس‌گزاریم که به محصول ما علاقه نشان داده‌اید. هم‌اینک، ما در حال توسعه نسل سوم از این گوشی هوشمند هستیم. با ما همراه باشید. گروه یوتافون

یوتافون 3 در راه است؛ طراحی حرفه‌ای با دو صفحه نمایش

همان‌گونه که در پیام این گروه نیز می‌خوانیم، متاسفانه هیچ‌گونه اطلاعاتی اضافی، مانند قیمت مشخصات، زمان معرفی و عرضه برای نسل سوم محصولات یوتافون ذکر نشده است. شاید تنها اطلاعات مربوط به آن، نام یوتافون 3 و حضور صفحه نمایش دوم از جنس جوهر الکترونیکی (e-ink) به همراه اطلاعاتی نظیر ساعت، نوتیفیکیشن‌ها و وضعیت آب و هوا باشد.

به محض اطلاع از سایر امکانات و مشخصات این گوشی موبایل آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما هم باید با خرید گوشی جی ال ایکس، موجب توسعه و صادرات این شرکت را فراهم کنیم

  2. شاید قابلیت خوبی باشه .اما تا وقتی که گارد بک کیس به گوشی نندازی چون اینجوری دیگه نمیشه نوتیفکیشن اب وهوا رو ببینی

  3. باورتون میشه الان یک و نیم ساله منتظرشم !!!