اسم رمز گلکسی نوت 8 سامسونگ به همراه شماره سریال آن فاش شد

اسم رمز گلکسی نوت 8 فاش شد؛ آیا با محصولی «عالی» روبه‌رو خواهیم بود؟

بر اساس گزارشات رسیده، اسم رمز گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) واژه “Great” به معنی «عالی» خواهد بود. انتخاب این نام برای جدیدترین گوشی سری نوت می‌تواند نویدبخش محصولی موفق‌تر از نسل قبل از آن، یعنی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) باشد.

در حالی که تنها چند هفته تا معرفی و آغاز به کار گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تحت عنوان پرچمداران سال 2017 کمپانی سامسونگ باقی مانده، خبرهای جدیدی از سری جدید نوت این شرکت شنیده می‌شود.

علاوه بر اسم رمز گلکسی نوت 8 شماره سریال آن نیز فاش شد

منابع خبری علاوه بر اسم رمز گلکسی نوت 8 از شماره سریال آن نیز پرده برداشته‌اند؛ کره‌ای‌ها قصد دارند تا نسخه بین‌المللی و آنلاک بهترین فبلت سال 2017 خود را با شماره سریال SM-N950F روانه بازار کنند. نحوه نام‌گذاری سامسونگ برای محصولاتش بسیار شبیه به هم بوده و بسته به بازاری که قصد عرضه محصول در آن دارند، حرف آخر آنها تغییر می‌کند.

منبع این خبر همچنین از اعلام نهایی سرنوشت گوشی بخت‌برگشته گلکسی نوت 7 خبر داده و اعلام کرده که این احتمال وجود دارد شاهد تولید و عرضه نوت 7 بازسازی شده در کشور سازنده یعنی کره جنوبی باشیم؛ شماره سریال این محصول نیز احتمالا SM-N935 Grace R باشد.

در صورتی که شایعات رنگ واقعیت گرفته و شاهد تفاوت عمده و انقلابی در طراحی گلکسی S8 و +S8 نسبت به اس 7 و اس 7 اج باشیم، و سامسونگ همین رویه را برای گلکسی نوت 8 خود نیز ادامه دهد، احتمالا با محصولی «عالی» از سری نوت روبه‌رو خواهیم بود.

در حالی اخبار جدید در خصوص پروژه گلکسی نوت 8 به بیرون درز کرده که چند هفته پیش واژه بایکال (Baikal) به عنوان اسم رمز این محصول توسط منابع خبری عنوان شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*