تبلیغ جدید سامسونگ اگزینوس به پردازش دوربین دوگانه اشاره دارد

تبلیغ جدید سامسونگ اگزینوس به پردازش دوربین دوگانه اشاره دارد

سامسونگ تصویر تبلیغاتی جدیدی را بر روی حساب کاربری رسمی بخش سامسونگ اگزینوس (Samsung Exynos) در توییتر منتشر کرده است که در این تصویر، به یکی از قابلیت‌های مهم پردازنده‌‌های سری اگزینوس ۸۸۹۵ (Exynos 8895) این کمپانی، یعنی پردازش تصاویر در دوربین‌ های دوگانه، پرداخته شده است.

این تبلیغ که در آن تمرکز ویژه‌ای بر روی ISP (پردازش سیگنال تصاویر) دوگانه‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ قرار داده شده است، می‌تواند به طور غیر مستقیم این موضوع را تایید کند که یک اسمارت فون مجهز به این پردازنده و دارای دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی خود، قرار است در آینده‌ای نزدیک توسط این کمپانی روانه‌ی بازار شود؛ این تصویر را به همراه متن توییت سامسونگ اگزینوس در زیر مشاهده می‌کنید:

تبلیغ جدید سامسونگ اگزینوس به پردازش دوربین دوگانه اشاره دارد

Take great pictures. #Exynos8895 with #DualISPfor #DualCamera. pic.twitter.com/hPcyueGOZs

— Samsung Exynos (@SamsungExynos) March 6, 2017

این عکس به کدام گوشی هوشمند سامسونگ اشاره دارد؟

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک گلکسی زیبا در این تبلیغ قرار داده شده است که مجهز به دوربینی دوگانه بر روی پنل پشتی خود است. اما سوال مهمی که در اینجا پیش می‌آید، این است که ما دقیقا چه زمانی قرار است یکی از گلکسی‌های پرچمدار و سطح بالای این برند کره‌ای را با برخورداری از دوربین دوگانه در بازار مشاهده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، دو فرضیه‌ی مهم در اختیار داریم: اول این که همانطور که اکثر شما عزیزان گجت نیوزی هم حدس می‌زنید، شاهد دوربین دوگانه در گلکسی اس ۸ و مدل پلاس آن باشیم تا پرچمداران قدرتمند سامسونگ، اولین دیوایس‌های سری اس این برند کره‌ای با تجهیز به این قابلیت باشند.

فرضیه‌ی دوم این است که سامسونگ این امکان جذاب را برای مدل بعدی سری نوت خود رزرو کند تا این سری همچنان هم بتواند قابلیت‌های برتری نسبت به سری اس داشته باشد و کاربران همچنان به خرید آن علاقه‌مند باشند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدا‌م یک از این دو فرضیه به حقیقت خواهند پیوست؛ هرچند که عرضه‌ی یک محصول خارج از این دو خانواده که مجهز به اگزینوس ۸۸۹۵ باشد نیز چندان غیر عملی نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*