در تصاویر جدید گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را در تمام زوایا مشاهده کنید

در تصاویر جدید گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را در تمام زوایا مشاهده کنید

شدت شایعات منتشر شده درباره‌ی پرچمداران بعدی سامسونگ به حدی رسیده است که این فرضیه که خود کمپانی سازنده نیز در حال کمک به قوت گرفتن آنهاست، تقویت شده است. لحظاتی پیش نیز مجموعه‌ای از تصاویر جدید مربوط به گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) فاش شده است که منتشرکننده‌ ادعا می‌کند که آنها مربوط به محصولات واقعی هستند.

در تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی اس 8 با نمایشگر ۵.۸ اینچی خود در سمت چپ قرار گرفته است و برادر بزرگتر آن با نام احتمالی گلکسی اس 8 پلاس یا پرو نیز در سمت راست تصویر حاضر شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، در همان نگاه اول مشخص است که دکمه‌ی هوم فیزیکی و دکمه‌‌های ناوبری لمسی از روی بدنه حذف شده است و با افزایش ابعاد نمایشگر، تقریبا تمام سطح پنل جلویی دیوایس از پیکسل‌های تاچ اسکرین تشکیل شده است؛ جالب است بدانید که سامسونگ به دنبال این است که نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را تا حد ۹۰ درصد در این سری جدید بالا ببرد و حتی آن را نسبت به رقبایی نظیر شیائومی می میکس، برتر جلوه دهد.

گلکسی اس 8 دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود

در تصاویری که از لبه‌های بالا و پایین نیز گرفته شده است، گلکسی اس 8 (و یا مدل پلاس) را از زوایای مختلفی مشاهده خواهید کرد و خشاب سیم‌کارت بر روی لبه‌ی بالایی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به همراه حفره‌های مخصوص اسپیکر و پورت یو اس بی نوع سی، مواردی هستند که بر روی پنل پایینی این دیوایس دیده می‌شوند؛ از آنجا که تفاوت چندانی بین طراحی ظاهر مدل استاندارد و مدل پلاس سری اس ۸ وجود نخواهد داشت، این تصاویر را می‌توانید به منزله‌ی راهنمای مشترک برای اطلاع از نوع قرارگیری آیتم‌های مختلف بر روی لبه‌های بالا و پایین هر دو مدل به حساب بیاورید.

نکته‌ی جالب دیگری که در این تصاویر دیده می‌شوند نیز این است که یک محافظ صفحه بر روی یکی از دو دیوایس سری گلکسی اس 8 داخل این تصاویر دیده می‌شود و ممکن است که این موضوع، به معنای این باشد که دیوایس حاضر در این تصاویر فاش شده، در حقیقت محصولاتی هستند که در مرحله‌ی تست بتای فعال هستند و احتمالا این عکس‌ها نیز توسط یکی از کارمندان سامسونگ و یا کارمندان یکی از اپراتورهای مخابراتی در حال مشارکت با این برند کره‌ای گرفته شده باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*